اخبار اخبار اقتصادی

نامزدهای ریاست جمهوری نگاه‌ فراجناجی داشته باشند

تبلیغات بنری


حمید نجف در گفت و گو با مجله توژال درباره وعده های برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری از جمله افزایش حقوق و دستمزد متناسب با تورم اظهار داشت: تمام وعده هایی که در خصوص بهبود وضعیت معیشتی و افزایش حقوق و دستمزد داده شده قابل اجرا است. شرط اینکه اقتصاد کشور متحول شود و در گام اول نخبگان و متخصصان انتخاب شوند تا موانع اقتصادی از سر راه مردم و تولیدکنندگان برداشته شود.

وی افزود: زنجیره اقتصادی نه تنها نیاز به چرخش دارد، بلکه نیاز به روانکاری دارد و این مستلزم رفع موانع پیش روی خود است، بنابراین هر نامزدی در صورت پیروزی باید آمادگی لازم را برای رسیدن به برنامه های خود داشته باشد. ” و قول می دهد.»

این کارشناس اقتصادی بر پرهیز از نگاه های تنگ نظرانه و قومی قبیله ای تاکید کرد و گفت: هر یک از نامزدها باید دید جامعی از مسئولیت داشته باشند و بر اساس تجربه و شایستگی عمل کنند.

النجف گفت: نباید در جریان مناظره اعلام کنند که از همه گروه ها و جناح ها در دولت خود استفاده می کنند، اما از فردای انتخابات این وعده محقق نمی شود و نظر جناحی و جناحی تغییر می کند. کنترل وظایف و مسئولیت ها.

وی در عین حال بر تداوم اقدامات مثبت دولت قبل تاکید کرد و خاطرنشان کرد: هر دولتی که روی کار می آید باید اقدامات مثبت و موثر دولت قبل را ادامه دهد در غیر این صورت خود را ناکارآمد می کند. موضوع تسهیل در صدور پروانه کسب، اقدام مثبت و موثری بوده است که به تسهیل روند تشکیل بسیاری از شرکت ها و رفع موانع تولید کمک کرده است، بنابراین هر دولتی که پای کار می آید باید این ماموریت را با جدیت دنبال کند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال