اخبار اخبار فرهنگی

میزبانی برج آزادی میزبان از سوگواره هنر عاشورایی

تبلیغات بنری


به گزارش توژال از روابط عمومی برج آزادی، نمایشگاه هنر عزاداری آشوری شامل 56 پوستر با همکاری مرکز هنرهای تجسمی در حوزه هنری با مفاهیم آشوری در کافه نمایشگاه تالار آینه برپا می شود. و تالار اقوام فرهنگ آزادی. مجتمع هنری.

در نمایشگاه عکس عاشورایی که با همکاری معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا می شود، ۸۰ قاب عکس از آیین ها، فرهنگ و آداب عزاداری شهرهای ایران نیز به نمایش گذاشته می شود.

برپایی نمایشگاه نقاشی با حضور 10 اثر بزرگ از گنجینه هنرهای تجسمی برج آزادی و نمایشگاه اینفوگرافیک با ارائه مفهومی صاحبان کربلا از دیگر برنامه های این بزرگداشت هنری است.

به میزبانی برج آزادی میزبان آهنگر هنری عاشورایی

بر این اساس مراسم افتتاحیه این سوگواره هنری روز سه شنبه 28 تیرماه مصادف با 3 محرم از ساعت 16 با حضور مدیران فرهنگی و هنرمندان برگزار می شود.

از جمله برنامه های افتتاحیه این سوگواره اجرای تئاتر و نمایش میدانی، نواختن نی و موسیقی آیینی، حجاب عاشورا، کرسی خوانی، اجرای نمایش های هنری، کارگاه های خوشنویسی و طراحی، دسته عزاداری و … است.

این مراسم با هدف اشاعه و توسعه فرهنگ عاشورا و تاکید بر هنرهای آیینی، پرداختن به واقعه بزرگ عاشورا و فلسفه آن برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند از 28 تیر تا 23 شهریور همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 9 الی 20 به این سوگواره مراجعه کنند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال