اخبار اخبار عمومی

موکب آیلند، ایستگاه اول راه کربلا افتتاح شد/ میزبانی ۱۰۰ هزار نفر

تبلیغات بنری


جزیره مکعب، اولین ایستگاه در جاده کربلا، پذیرای 100 هزار نفر است

به گزارش توژال به نقل از گروه مالی گردشگری؛ هفتمین سال تاسیس اولین ایستگاه راه کربلا با حضور شگفت انگیز زائران حسینی در ساعات اولیه عصر یکشنبه 30 مرداد 1403 و با حضور ابراهیم جهانگیری معاون امور مالی گروه گردشگری افتتاح شد. و مدیران گروه مالی گردشگری. گروه مالی گردشگری و مقامات کشوری و لشکری ​​در استانداری مرکزی.
این موکب در زمینی به مساحت سه هکتار واقع شده است و دارای امکانات رفاهی متنوعی از جمله 3 وعده غذای اصلی، پذیرایی میان وعده در تمام ساعات شبانه روز، مراسم مذهبی و اقامه نماز دسته جمعی، ایستگاه خدمات مالی، خدمات پزشکی، ماساژ، مادر و فرزند و اتاق و رادیو برای خدمت رسانی به زائران حرم اباعبدالله افتتاح شد.

جزیره مکعب، اولین ایستگاه در جاده کربلا، پذیرای 100 هزار نفر است

موکب ایستگاه راه اول کربلا امسال با 300 خادم افتخاری در سه نوبت به زائران اربعین خدمت می کند و پیش بینی می شود این موکب میزبان 100 هزار نفر از عزاداران حسینی باشد.
در مراسم افتتاحیه این موکب، فرزاد مخلص الائمه فرماندار منطقه مرکزی طی سخنانی از برگزاری این مراسم و فضیلت این هدف ارزشمند تقدیر کرد.
رژه جزیره به همت منطقه ویژه اقتصادی سرزمین های ایران، گروه مالی گردشگری، بانک گردشگری، شرکت گردشگری نگین، ستاد عتبات عالیات، فرمانداری منطقه مرکزی و موسسه خیریه یاس فاطمه النبی(س) برگزار شد. .

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال