اخبار اخبار تکنولوژی

مهم‌ترین اقدامات شرکت ملی پست در ۱۰۰۰ روز خدمت

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، محمود لیایی در جلسه امروز با ارائه گزارش 1000 روز خدمت شرکت ملی پست گفت: خدا را شاکریم که 1000 روز به ما فرصت خدمت داد. در این مدت ما در شرکت ملی پست سعی کردیم از مسیر خدمت رسانی غافل نشویم و قدم به قدم مسیر را برای مسئولان ارشد تعیین کنیم.

وی افزود: فعالیت هایی که در طول 1000 روز اجرا شد، عمدتاً کارهای زیربنایی بود که نتیجه آن را در آینده خواهیم دید. شاید اکنون شیرینی آن را درک نکنیم، اما نسل های آینده از آن نهایت استفاده را خواهند کرد. در ابتدای حضور وی در شرکت ملی پست سه وظیفه مهم مورد توجه قرار گرفت که یکی از آنها رفع مشکلات معیشتی کارکنان پست بود.

وی ادامه داد: بحث دیگری در مورد اطلاعات مطرح شد که در چهار عملیات سعی کردیم آن را پیگیری کنیم. موضوع دیگر تجارت الکترونیک است ارتباطات بین المللی که در این مدت صورت گرفت نشان دهنده دیپلماسی ما در این زمینه بود و امیدواریم این مسیر در دولت چهاردهم ادامه پیدا کند.

مداوم

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال