اخبار اخبار ورزشی

منتظر یک اتفاق بزرگ در آسیا هستیم

تبلیغات بنری


به گزارش عصر یکشنبه مجله توژال. جواد نکونام وی در نشست خبری پیش از بازی السد قطر در هفته دوم لیگ برتر آسیا گفت: اولین هدف ما دفاع از جایگاه و تاریخ باشگاه استقلال در آسیا است. با حفظ تمرکز و دقت کافی سعی می کنیم در دیدار مقابل السد به موفقیت برسیم.

وی افزود: انتظار هواداران استقلال کسب پیروزی در این دیدار است و به همین دلیل با انرژی و قدرت زیادی به مصاف حریف سرشناس خود خواهیم رفت تا با دست پر زمین را ترک کنیم. مطمئنیم بازی مقابل السد برای استقلال آسان نخواهد بود.

نکونام: منتظر یک اتفاق بزرگ در آسیا هستیم/ آب مروارید حریف کوچکی نیست

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: برای بازی مقابل السد تمرکز کافی داریم. می دانیم که السد تیم قابل احترامی است. آنها مقابل تیمی که در هفته اول لیگ الیت AFC در تهران شکست دادیم عملکرد خوبی داشتند و در لیگ قطر نیز با اختلاف خوب الغرافه را شکست دادند. به همین دلیل معتقدیم بازی مقابل السد برای ما آسان نخواهد بود.

نکونام تصریح کرد: فردا یک قدم به صعود نزدیکتر می شویم. هدف اول ما موفقیت و ایجاد یک اتفاق بزرگ در لیگ نخبگان آسیا است و به همین دلیل و با تکیه بر این هدف بزرگ از هیچ تلاشی برای کسب پیروزی استقلال دریغ نمی کنیم.

نکونام: منتظر یک اتفاق بزرگ در آسیا هستیم/ آب مروارید حریف کوچکی نیست

وی گفت: قبل از بازی مقابل السد با آنالیز عملکرد این تیم سعی کردیم با آگاهی کامل به مصاف آنها برویم. شرایط این تیم در لیگ قطر و اولین بازی این تیم در لیگ الیت آسیا را با دقت و وسواس بررسی کرده ایم و به همین دلیل می گویم این دیدار برای هر دو تیم مسابقه سخت و شگفت انگیزی خواهد بود.

تیم های فوتبال السد قطر و استقلال ایران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر آسیا فردا (دوشنبه) از ساعت 21:30 به میزبانی ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

تبلیغات بنری