اخبار اخبار سیاسی

مناظره ۲۰۲۴ «بایدن – ترامپ» آغاز شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت «توژال»، امروز جمعه 17 تیرماه اولین دوئل انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور کنونی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به میزبانی CNN در آتلانتا برگزار می شود و دو نامزد رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، حالا روبروی هم .

  • قوانین و گزارش اولین مناظره سال 2024 در اینجا در حال خواندن است.

مجری ابتدا هزینه افزایش قیمت ها در ایالات متحده را برجسته کرد.

ترامپ در ابتدا گفت که همه چیز «میراث بایدن» است و گفت که ما در دوران کووید-19 هستیم، اما تلاش می‌کنیم هزینه‌ها را مهار کنیم و دوباره شعله‌ها را شعله‌ور کنیم. او می گوید بایدن کار خاصی در این زمینه انجام نداده است.

او می‌گوید ما «قوی‌ترین اقتصاد» را داریم و به دستاوردهای مثبت خود اشاره می‌کند و می‌گوید در دولت او جنگی وجود نداشت.

بایدن می گوید چه کسی فکر می کند اقتصاد در دوران ترامپ خوب بود.

وی تاکید می کند: اقتصاد برای ثروتمندان خوب بود. در دوره ترامپ سربازان ما در افغانستان کشته شدند اما او کار نکرد. آن زمان همه فکر می کردند ما کشور امنی هستیم اما من اجازه نمی دادم سربازی کشته شود.

مجری برنامه به بدهی کشور اشاره می کند.

ترامپ بار دیگر می گوید: حتی در زمان کووید-19، وضعیت ما خوب بود. ما استقلال انرژی داشتیم و با وضعیت واکسنی که داشتیم، بایدن به ما فرصت خوبی داد. تعداد افرادی که در دوره بایدن مردند بیشتر بود و واکسن های اجباری نارضایتی را برانگیخت و دیگر هیچکس به ما احترام نمی گذاشت و ما مانند یک کشور جهان سوم شدیم.

ترامپ با تمرکز مجدد قوه مجریه بر اقتصاد و بدهی به سمت «مهاجرت غیرقانونی» رفت.

بایدن می گوید: با پول مالیات می توانیم هزینه ها را پرداخت کنیم. در نهایت سلامتی سلامت را رفع می کنیم.

ترامپ در پاسخ گفت که با بایدن، وضعیت تامین اجتماعی ما “ویران” شده و وضعیت کشور ما “شرم آور” است.

دانا باش اشاره می کند که حقوق سقط جنین به عهده ایالت هاست.

ترامپ می گوید: با دادگاه قانون اساسی موافقم. این به ایالت ها بستگی دارد که تصمیم بگیرند. هر کشوری برای خودش تصمیم می گیرد. من به استثناها اعتقاد دارم و باید برای تجاوز یک استثنا وجود داشته باشد. دموکرات ها افراطی هستند. آنها می خواهند بچه را بعد از به دنیا آمدن بکشند.

بایدن می گوید: اکثر آنها از رو علیه وید حمایت کردند، اما این آقای ترامپ این اجازه را نداد. حمایت من از سقط جنین روی Roe vs است. ود و من ترجیح می دهم با پزشک مشورت کنیم. سیاستمدار مهم نیست، دکتر باید نظرش را بدهد.

ترامپ می‌گوید: آنچه بایدن می‌گوید به این معناست که کودک باید از شکم زن خارج شود و کشته شود.

این خبر در حال بروز رسانی است…

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال