اخبار اخبار فرهنگی

مقاومت، بذر کاشته یک امت است

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن این نامه به شرح زیر است:

«کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند نمرده‌اند، بلکه نزد پروردگارشان زنده می‌شوند».

مبارز خستگی ناپذیر، استاد مقاومت و نماد ایستادگی در برابر ظلم رژیم جنایتکار طولانی مدت صهیونیستی، جناب سید حسن نصرالله – رضی الله عنه – پس از چندین دهه مبارزه و سالها رهبری مکتب مقاومت آزادیبخش سرانجام به فیض شهادت نائل آمد و بسیاری از دوستان عزیزش به او پیوستند.

شهید جاوید با پیروی از مکتب ایثار و شهادت و تحت تأثیر مکتب تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام راحل (ره) بار سنگین مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگر را به دوش کشید. . سربازان برای این همه سال، در این حالت متلاطم، او هرگز اخم نکرد.

تردیدی نیست که راه او که امروز تبدیل به مدرسه ای برای انسان سازی، نقطه رهایی آوارگان و پناهگاه زنان و کودکان آواره غزه و فلسطین و لبنان شده است، با سرعتی بیشتر و گام های محکم تر خواهد گذشت. دستان رزمندگان جان برکف حزب الله و نیروهای مقاومت در سراسر منطقه است و دیری نخواهد بود که شاهد تحقق وعده الهی برای ریشه کن کردن ستمگران و کوتاه شدن دست ظالمان و عوامل وظیفه شناس آنها باشیم.

شهادت این رزمنده بی بدیل مقاومت را از پیشگاه حضرت ولیعهد (روح فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدحین ظل‌العلی) به خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. شهید نصرالله بویژه پدرش، همسر بزرگوارش و فرزندان مقتدرش و همه رزمندگان و مجاهدان، «خداوندا در میدان مقاومت در برابر صهیونیست‌ها، علو درجات آن شهید عزیز را از خداوند متعال خواستارم». درجات و پیروزی نهایی برای مردم این راه روشن.

وزیر فرهنگ نیز یادداشتی در کانال X (توئیتر سابق خود) منتشر کرد که در آن به شرح زیر است:

“مقاومت یک کلمه نیست، یک شخص نیست، یک حزب نیست، نیست…
مقاومت نطفه ملت است.

فردا شاهد بهار نارنج ها در حاشیه رودخانه لیتانی و تشویق فرزندان سید قوام هستیم که شادی صلح و پیروزی را جشن گرفتند.

آن روز دور نیست. “ما معتقدیم.”

مقاومت نطفه ملت است

تبلیغات بنری