اخبار اخبار تکنولوژی

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

تبلیغات بنری


به گزارش توژال به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی صدر در حکم خود آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات. و مقررات، اهداف محقق خواهد شد.» از سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه هفتم توسعه و بر اساس منشور اخلاقی کارکنان دولت چهاردهم همراه با تعامل لازم با مسئولان، نهادها و سایر سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای دولت انقلاب اسلامی در خدمت مردم ایران با تعیین محورهای اصلی پیگیری است و افتخار می کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد

الصدر دارای مدرک دکتری تخصصی در حوزه علم اطلاعات است و از سوابق وی می توان به مدیرعاملی امید بوم سپیه، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات فناوری اطلاعات ایران (فارا) و مدیرعاملی اشاره کرد. و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت اطلاعات خرده فروشی و مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور کیشور، عضو دانشگاه پیام نور کیشور و معاون مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور. .

وزیر ارتباطات نیز پیام جداگانه ای به کار و خدمات داد محمد الخوانساری وی در مدت تصدی مسئولیت خود از سازمان فناوری اطلاعات ایران تقدیر و تشکر کرد.

تبلیغات بنری