اخبار اخبار تکنولوژی

معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در معاونت علمی منصوب شد

تبلیغات بنری


به گزارش گروه علمی «توژال» معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین افشین سابقه نشان‌داده‌شده و تجربه ارزشمند Emray در توسعه فناوری‌های جدید باعث شده است که او به عنوان رهبر مدیریت اقتصادی دانش‌محور انتخاب شود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در حکم انتصاب ایمرای عنوان کرد: نظر به سوابق و تجربیات چشمگیر جنابعالی در توسعه فناوری‌های نوین و بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی کشور، به سمت ریاست جمهوری منصوب می‌شوید. جمهوری سمت عامل توسعه شرکت های دانش بنیان. شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان چراغ‌های درخشان آینده علمی و اقتصادی کشور، مسئولیت بزرگی برای هدایت اقتصاد دانش‌بنیان بر عهده دارند. لذا از شما انتظار می رود با درایت و همت فراوان خود همواره در جهت تقویت این نهادهای نوپا و ایجاد سازوکارهای مناسب برای افزایش توانمندی ها و نوآوری های علمی بکوشید.

توجه به نیازهای ملی و جهانی و توسعه توان علمی و اقتصادی کشور از مهمترین اولویت های این مسئولیت است. توفیق روزافزون را در راستای پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت چهاردهم از خداوند متعال خواستارم.

معاون توسعه شرکت های دانش بنیان به عنوان معاون علمی منصوب شد

به گزارش سایت توژال، تورج امرایی دانشیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و فارغ التحصیل رشته مهندسی برق – سیستم های انرژی از دانشگاه صنعتی شریف است و مسئولیت مدیریت را بر عهده داشت. این دانشکده از سال 2013 تا 2014.

تبلیغات بنری