اخبار اخبار سیاسی

معاون اول رییس‌جمهور با تامین مالی خارجی بیمارستان شفا موافقت کرد

تبلیغات بنری


به گزارش توژال به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان. سید میثم الموسوی الاحد افزود: با پیگیری های انجام شده برای استفاده از وضعیت قانونی فاینانس خارجی (فاینانس) پروژه ساخت جایگزین بیمارستان الشفاء با هدف تحقق شعار عدالت در سلامت و ارائه خدمات بهتر به مردم استانداری کرمان و جنوب شرق کشور و بسترسازی برای توسعه گردشگری سلامت در این استانداری که در فهرست اولویت های وزارت بهداشت قرار گرفته و این موضوع به شورای عالی اقتصاد با تایید معاون اول رئیس جمهور.

ادامه مطلب

سید میثم موسوی، معاون توسعه اداری و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان

وی ابراز امیدواری کرد با احداث و تجهیز این بیمارستان، دسترسی ساکنان منطقه به خدمات درمانی افزایش یابد.

به گزارش مجله توژال، 21 بهمن ماه سال گذشته عملیات ساخت پروژه بیمارستان شفا (سردار سلیمانی) کرمان با ظرفیت 700 تخت آغاز شد و از ابتدای اجرای پروژه گفته شد که این این پروژه با اعتباری بالغ بر 40 هزار میلیارد ریال بر اساس پیش‌بینی پنج ساله آغاز و به مرحله اجرا درآمد. مقرر شد بیمارستان الشفاء به نام سردار سلیمانی با ظرفیت 700 تخت در مساحت 72 هزار متر مربع و 12 طبقه ساخته شود.

سپس اسفندماه سال گذشته استاندار کرمان بر تسریع در ساخت بیمارستان جایگزین الشفاء تاکید کرد و گفت: بار اصلی ساخت این بیمارستان بر دوش توانمندی دانشگاه است، بنابراین نباید کار را متوقف و به تعویق بیندازیم. ملک باید سریع فروخته شود

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال