اخبار اخبار سیاسی

مشارکت بالای مردم در شکستن تحریم‌ها موثر است

تبلیغات بنری


به گزارش خبرنگار مجله توژال. محمد رضا فرزین وی روز جمعه 24 تیرماه در اولین ساعت از مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات استانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در صندوق رای واقع در حرم مطهر امام زاده صالح (علیه السلام) به صندوق رای انداخت. منطقه تجریش تهران.

فرزین در جمع خبرنگاران با تاکید بر تاثیرات افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: رای مردم در انتخابات پرشور قطعا پشتوانه بسیار مناسبی برای اقدامات و تصمیمات رئیس جمهور در عرصه داخلی و بین المللی است.

وی با اشاره به مذاکرات متعدد مقامات ایران در صحنه بین المللی در راستای احقاق حقوق مردم و تامین منافع ملی گفت: شکستن تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران و افزایش توان اقتصادی با قدرت و موفقیت بیشتر در برابر ملت ایران. مردم ایران دشمنان، در نتیجه مشارکت هر چه بیشتر مردم در این انتخابات.

رئیس کل بانک مرکزی: مشارکت بالای مردمی در شکستن تحریم ها موثر است

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح روز جمعه 24 تیرماه در سراسر کشور آغاز شد.

انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری جمعه گذشته – 17 تیر 1403 – برگزار شد که در آن مسعود مازیکیان، سعید جلیلی، محمد باقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی به رقابت پرداختند که هیچ یک از کاندیداها نتوانستند حد نصاب لازم را کسب کنند. 24 میلیون و 535 هزار و 185 رای شمارش شد. مسعود بازیکیان با کسب 10 میلیون و 415 هزار و 991 رأی و سعید جلیلی با کسب 9 میلیون و 473 هزار و 298 رأی به مرحله دوم راه یافتند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال