اخبار اخبار اقتصادی

مرسدس بنزهای برقی جدید مشتری خواهد داشت؟

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، مرسدس اعلام کرد درآمد قبل از بهره و مالیات به 4.04 میلیارد یورو کاهش یافته است. این شرکت کمی پیش بینی حاشیه صنعت خودرو خود را از 12 درصد به 11 درصد کاهش داد.

مرسدس به لیست رو به رشد خودروسازانی پیوست که با تقاضای ضعیف در چین و کاهش خرید خودروهای باتری دار در اروپا دست و پنجه نرم می کنند، پس از اینکه دولت ها شروع به کاهش یا پایان دادن به مشوق های مالی کردند. تنها ب ام و، بزرگترین رقیب مرسدس بنز در خودروهای لوکس، پس از عرضه چندین مدل باتری جدید، این روند را در اروپا کاهش داده است.

در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، فروش جهانی خودروهای سواری مرسدس با 3.7 درصد کاهش به حدود 496 هزار و 700 دستگاه رسید و فروش خودروهای تمام الکتریکی نیز یک چهارم کاهش یافت. به دلیل تغییرات مدل و تقاضای کمتر در چین، فروش مدل های لوکس 17 درصد کاهش یافت.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مرسدس برنامه های برقی سازی خود را کاهش داده است، زیرا آماده می شود تا بیشتر روی خط تولید موتورهای احتراقی خود هزینه کند. در عین حال، پس از اینکه نسل اول خودروهای باتری دار نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، قصد دارد مدل های تمام الکتریکی جدیدی را روانه بازار کند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال