اخبار اخبار اقتصادی

مرزهای اربعینی کشور، مهیای آغاز موج بازگشت زائران است

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، داریوش امانی از افزایش امکانات رفاهی در معابر مرزی به منظور ارائه خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: زیرساخت های ایستگاه های مرزی و امکانات رفاهی از جمله افزایش تونل های سرد، مه و چتر و افزایش امکانات بهداشتی و خروجی. دروازه ها و همه چیز برای رفاه زائران مورد نیاز، تقویت و توسعه است.

امانی وضعیت راه ها و کریدورهای موجود منتهی به گذرگاه های مرزی را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد و افزود: رنگ آمیزی آسفالت، اصلاح نقاط حادثه خیز، خط کشی و تامین روشنایی از جمله اقدامات راهداری است که تاکنون انجام شده است. از سال گذشته اجرا شده است.

وی به روند جابجایی زائران از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی از دورترین نقاط کشور تا مرزهای خروجی اربعین اشاره کرد و این روند حمل و نقل را تاکنون مناسب ارزیابی کرد و افزود: مدیریت سفر زائران خروجی. حرام مرزها و بازگشت به کشور تاکنون مطلوب بوده است و حسینی از زائران اربعین می‌خواهد برنامه سفر را در نظر داشته باشند و بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا شرایط برنامه‌ریزی بهینه برای این سازمان فراهم شود. در محل هستند و خدمات رسانی بهینه به زائران حضرت سید الشهدا علیه السلام انجام می شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال