اخبار اخبار سیاسی

مردم استرالیا در اعتراض به ترور سیدحسن نصرالله تظاهرات کردند

تبلیغات بنری


به گزارش توژال که روز یکشنبه توسط روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد منتشر شد، تظاهرکنندگان استرالیایی در تظاهرات بزرگی در شهرداری سیدنی (رژیم) اسرائیل را “دولتی تروریست” توصیف کردند و بنرهایی را در سوگ ترور دبیرکل شهید سازمان ملل برافراشتند. حزب الله لبنان

در بحبوحه تشدید حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که منجر به درخواست های بین المللی برای آتش بس فوری از سوی رهبران جهان از جمله آنتونی آلبانیزنخست وزیر استرالیا روز یکشنبه هزاران تظاهرکننده را به تظاهرات در سیدنی، ملبورن و دیگر شهرهای استرالیا در اعتراض به اقدامات رژیم اسرائیل تشویق کرد.

بسیاری از شرکت کنندگان در تظاهرات سیدنی بنرهایی در سوگ نصرالله برافراشتند و برخی از آنها پرچم حزب الله را نیز برافراشتند.

تظاهرکنندگان روز یکشنبه یک راهپیمایی در حمایت از فلسطین در ملبورن ترتیب دادند و خواستار پایان دادن به خشونت هایی شدند که از سال گذشته در منطقه تشدید شده است.

تظاهرات در ملبورن بخشی از روز ملی اقدام برای غزه بود. هنگامی که سخنرانی در رویدادهای ملبورن به پایان رسید، گروه با اهتزاز پرچم زرد و سبز حزب الله با تصویر سید حسن نصرالله به تظاهرات خود ادامه دادند.

پنی وانگ وزیر خارجه استرالیا روز یکشنبه درخواست دولت خود برای آتش بس در غزه را تجدید کرد.

وی به اسکای نیوز گفت: ادامه انتقام به صلح و امنیت نمی رسد.

تبلیغات بنری