اخبار اخبار فرهنگی

مرحله نهایی جشنواره ملی سرود فجر برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


به گزارش توژال به نقل از روابط عمومی، اولین جشنواره سرود ملی فجر، جشنواره سرود ملی فجر سال گذشته با گسترش جذابیت آغاز شد. در مرحله اول مرحله انتخاب آثار انجام شد و سپس مرحله داوری در بخش استانی انجام شد. این جشنواره قرار است در روزهای آینده در تهران برگزار شود.

تیم های شرکت کننده در مرحله پایانی اولین جشنواره سرود ملی فجر با انجام تمرینات خود از روز گذشته در سالن رودکی خود را برای مسابقات فینال آماده می کنند.

مسابقه فینال این رویداد ملی در روزهای 23، 24 و 25 شهریور 1403 هجری شمسی از ساعت 15 الی 20 در قسمت نمایش تئاتر تالار رودکی برگزار می شود. در این مرحله گروه ها آثار خود را به صورت زنده با حضور داوران ارائه می کنند و در نهایت برندگان نهایی معرفی می شوند.

روز اول و دوم این بخش به گروه هایی که با ارکستر اجرا می کنند و در روز سوم گروه های آکاپلا به رقابت می پردازند.

این جشنواره در اولین دوره جشنواره سرود ملی فجر به 800 اثر از 500 گروه از سراسر کشور رسید و پس از برگزاری مراحل استانی، 28 گروه به مرحله نهایی راه یافتند. گروه های راه یافته به مرحله نهایی هر کدام یک اثر با هزینه جشنواره برای مرحله نهایی آماده کردند.

جشنواره ملی فجر سرود ملی با حضور گروه های سرود، گروه های کر و گروه های کاپلا (اجرای بدون آلات موسیقی) برگزار می شود و برگزیدگان آن اواسط هفته آینده معرفی خواهند شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال