اخبار اخبار تکنولوژی

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، در حکم انتصاب بهزاد اکبری آمده است: نظر به شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره» منصوب می شوید. مدیران و «مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت».

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و قانون مقام معظم رهبری محقق گردد. حاصل شود. برنامه هفتم توسعه و رعایت منشور اخلاقی معاونت دولت چهاردهم در جریان تعامل لازم است با سایر مسئولین، نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به ملت شریف ایران تلاش شود. با قرار دادن موضوعات زیر در خط مقدم.

بهزاد اکبری عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس با رتبه دانشیاری و دارای تجربیات ارزنده و تحقیقات گسترده و معتبر ملی و بین المللی مرتبط با حوزه مسئولیت جدید خود است.

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی همچنین در سوابق اداری و اجرایی یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و شورای اجرایی سازمان فناوری اطلاعات ایران است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال