اخبار اخبار فرهنگی

محسن رجب‌پور از «راهکارهای موفقیت در صنعت موسیقی» می‌گوید

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال، کارگاه آموزشی با عنوان راه حل های موفق در صنعت موسیقی و شناسایی ریزه کاری ها و ریزه کاری های تولید برای اولین بار در چهارمین دوره کارشناسی ارشد در خانه موسیقی با تدریس محسن رجب پور رئیس جمهور برگزار می شود. از انجمن ناشران و عضو هیئت مدیره خانه موسیقی.

در این دوره آموزشی که در دو جلسه در خانه هنرمندان برگزار می شود، رجب پور درباره ویژگی ها و مختصات تولید در حوزه موسیقی، برندها و شناخت مخاطبان، روش ها و تکنیک های تهیه و تولید آثار پرمخاطب صحبت خواهد کرد. و نحوه تعامل و ایجاد رابطه سازنده بین عوامل تولید آثار صوتی و موسیقی در مورد صدها نکته تخصصی و حرفه ای صحبت خواهد کرد.

در جلسه دوم این کارگاه، علاوه بر ارائه مطالب مربوطه، به پخش و تحلیل قطعات ارائه شده توسط برخی از شرکت کنندگان، دلایل و عوامل موفقیت قطعه و عوامل تشکیل دهنده آن پرداخته خواهد شد. .
بخشی از این جلسه نیز به پرسش و پاسخ اختصاص خواهد داشت.

محسن رجب پور از پیشکسوتان عرصه تولید و یکی از ناشران موفق آثار موسیقایی به شمار می رود و در این دو جلسه بخش مهمی از تجربه سی ساله خود در این عرصه را منتقل می کند.

کارگاه تولیدی در حوزه موسیقی سه شنبه 3 مهرماه ساعت 17 الی 19 و چهارشنبه 4 مهرماه از ساعت 15 الی 17 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران واقع در ایرانشهر برگزار می شود. خیابان، حضوری و آنلاین.

تبلیغات بنری