اخبار اخبار ورزشی

ماندن یا رفتن حسن یزدانی؟

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، باشگاه استقلال نتوانست مجوزهای لازم برای میزبانی در ورزشگاه شهرقدس را کسب کند.

طبق ماده 14 آیین نامه برگزاری مسابقات، هر باشگاه موظف است دو ورزشگاه را برای میزبانی به سازمان لیگ وارد کند، اما نامه هایی که سازمان لیگ در تاریخ 12 و 27 مرداد در خصوص درخواست ورود به دو ورزشگاه نوشته است، این است. نامه های باشگاه بی پاسخ ماند و علیرغم پیگیری های مکرر و حتی بیش از وظایف اداری این سازمان هیچ اقدامی از سوی مدیران باشگاه در این خصوص صورت نگرفته است.

مذاکره فدراسیون شنای ایران با مربی مایکل فلپس

رئیس فدراسیون ورزش های آبی به مذاکرات انجام شده با مایکل فلپس، مربی آمریکایی برای پذیرش تمرینات سمیر عبدولی شناگر المپیکی ایران اشاره کرد و گفت: برای مبلغی معادل 50 هزار دلار به تفاهم رسیدیم و ال. -عبدولی قرار است سمیر عبدولی شناگر المپیکی ایران را تمرین دهد. او تمرینات خود را در آمریکا زیر نظر این مربی کند ادامه می دهد

ارزشمندترین والیبالیست جهان به ایران می آید

یزد 27 شهریور میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا است و بر اساس لیست اولیه ارسالی تیم ها، ستارگان جهان به عنوان سرباز از تیم های مختلف در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

گوندوگان به منچسترسیتی بازگشت

ایلکای گوندوگان پس از یک سال به تیم های لیگ برتری و منچسترسیتی بازگشت.

ایلکای گوندوگان بار دیگر زیر نظر پپ گواردیولا در منچسترسیتی بازی خواهد کرد. هافبک آلمانی تصمیم گرفت به باشگاه سابق خود بازگردد. گوندوگان فصل گذشته در بارسلونا بود اما با این تیم به هیچ عنوانی دست نیافت و حالا به سیتی بازخواهد گشت.

انوشیروانی: مسئولین وضعیت وزنه برداری عذرخواهی نکردند

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: نتیجه ما در المپیک بد بود و عذرخواهی می کنیم اما هرکسی باعث این وضعیت شد عذرخواهی نکرد.

سجاد انوشیروانی در نشست خبری درباره عملکرد وزنه برداری در المپیک پاریس گفت: برخی الان به فدراسیون سابق انتقاد می کنند. در المپیک مدال نگرفتیم و نتیجه بد بود و از مردم عذرخواهی می کنیم. چه کسانی دوستان سابق را برای ما آورده اند؟ چه کسانی جایگزین بهداد سلیمی و سهراب مرادی شدند؟ این تمام چیزی بود که ما داشتیم.

ناصر شلال: متوجه اشتباه تالاخادزه نشدند/ شرایط قابل انتظار بود

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: شرایط وزنه برداری در بازی های المپیک پیش بینی می شد و اکنون رکورددار جهانی و المپیکی در وزنه برداری ایران نداریم.

نواب نصیر شلال در نشست خبری درباره عملکرد وزنه برداری در المپیک پاریس گفت: از روز اول شرایط متفاوتی با دوره های قبل داشتیم و روند کسب سهمیه متفاوت بود. قبلا کشورها سهمیه می گرفتند اما الان افراد سهمیه می گیرند. از روز اول که مسئولیت پذیرفتیم، تقریباً مشخص بود که چه وزنی از جیره می توانیم بگیریم. در دسته فوق سنگین، شرایط علی داودی در رده بندی بهتر بود و مصطفی جوادی در رده المپیک نبود و او را در رده المپیک قرار دادیم.

مته آلومینیوم یاماها

مدافع استقلال امروز در تمرین آلومینیوم اراک شرکت خواهد کرد. کوین یاماگا مدافع استقلال قرار است امروز در تمرین آلومینیوم اراک شرکت کند.

مدافع خارجی باشگاه استقلال امروز برای شرکت در تمرین آلومینیوم وارد اراک شد و در صورت موافقت کادر فنی این تیم با او قرارداد بسته خواهد شد.

واکنش پدیده جدید فوتبال ایران به اولین گلش در روسیه + فیلم گل

حسین نژاد از زدن اولین گل خود در لیگ روسیه خوشحال بود. تیم های فوتبال دینامو ماخاچکالا و احمد گروزنی در چارچوب هفته پنجم لیگ روسیه عصر دوشنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود دینامو ماخاچ کالا به پایان رسید.

رونالدو حرف آخر را زد

روزنامه عربستانی الریاضی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به مسئولان النصر اطلاع داده که با جدایی کاسترو مخالف است و به همین دلیل سرمربی پرتغالی به کار خود ادامه خواهد داد.

شرایط عجیبی که تیم ملی فوتسال در کمتر از یک ماه به شروع جام جهانی می گذراند

کمتر از یک ماه تا آغاز بزرگترین تورنمنت فوتسال باقی مانده است و تیم ملی ایران در شرایط عجیبی خود را برای حضور در جام جهانی 2024 ازبکستان آماده می کند.

نظر دو پزشک برجسته; آیا حسن یزدانی به کشتی بازخواهد گشت؟

حسن یزدانی، رئیس کمیته پزشکی و جراح فدراسیون جهانی کشتی درباره علل مصدومیت این قهرمان و آینده ورزشی او اظهار نظر کرد.

در دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس، حسن یزدانی در ابتدای مسابقه دچار سانحه تلخ و دررفتگی کتف شد. دکتر شادگان در طول مسابقات 4 بار کتف خود را حرکت داد که در نهایت دستش کمکی به او نکرد و فینال المپیک را از دست داد.

میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست

بازیکن فوتبال آدانا دمیر اسپور فصل گذشته از ترکیه به پرسپولیس پیوست.

پس از فسخ قرارداد میلاد مهمتی با باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه، اخباری مبنی بر ادامه فوتبال او در خارج از ترکیه منتشر شد.

آیا کوروش پرسپولیس و جرار را سوزاند؟

انتشار نامه فرجا و دادستانی مبنی بر ممنوعیت صدور کارت بازی برای چهار بازیکن لیگ برتری این شبهه را ایجاد کرد که نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته اول به دلیل استفاده از آنها 3 بر صفر خواهد بود. اما طبق بررسی های توژال این نامه ها پس از هفته اول به فدراسیون فوتبال ارسال شده و در نتیجه مشکلی برای این دو تیم وجود ندارد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال