اخبار اخبار ورزشی

لیگ نخبگان آسیا؛ پیروزی نمایندگان چین در روزی که یوکوهاما مارینوس تحقیر شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا با برگزاری دو دیدار همزمان در منطقه شرق پیگیری شد.

تیم فوتبال شاندونگ تایشان در اولین بازی خود در لیگ الیت AFC از ساعت 13:30 بعد از ظهر روز سه شنبه در ورزشگاه المپیک جینان به مصاف تیم سنترال مارینرز رفت که با برتری شاندونگ تایشان به پایان رسید.

در نیمه اول و در دقیقه نهم پی جینهائو مهاجم تیم میزبان توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند اما این پایان بازی نبود و میکائیل دوکا هافبک سنترال مارینرز توانست دروازه حریف را باز کند. هدف امتیاز پنالتی در نهایت این دیدار با تساوی دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 74 واکو مهاجم تیم میزبان برای دومین بار دروازه پاولژک را باز کرد اما باز هم در دقیقه 88 واکو توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و دوبل کند. در این مسابقه در نهایت این دیدار با برتری نماینده چین به پایان رسید.

لیگ نخبگان آسیا؛ پیروزی برای نمایندگان چین در روز تحقیر یوکوهاما مارینوس

در دیگر دیدار همزمان دو تیم گوانگژو و یوکوهاما مارینوس در چارچوب لیگ برتر آسیا از ساعت 13:30 در ورزشگاه گوانگژو برگزار شد و با برتری گوانگژو به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه اول هافبک تیم میزبان اولین گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 15 یوکوهاما مارینوس برای دومین بار دروازه را باز کرد. اما خوزه آلبر در دقیقه 34 توانست یکی از گل های تیمش را جبران کند و در نهایت نیمه اول با برتری نماینده چین به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 55 به راحتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند و در این دیدار یک گل زد اما در دقایق بعد خوزه آلبر دوباره برای تیمش گلزنی کرد و تفاضل گل را به یک رساند. هدف در دقیقه 69 میکلتادزه بازیکن تعویضی توانست پس از چند دقیقه بازی برای چهارمین بار دروازه تیم میهمان را باز کند و لی نیز در دقیقه 72 توانست برای تیمش گلزنی کند و به گل دوم خود دست یابد. . هواداران تیم احساس بهتری دارند.

اما سه دقیقه بعد از گل پنجم گابریل تیگرائو برای ششمین بار دروازه تراکادو آر را باز کرد. در دقیقه 77 یوکوهاما مارینوس ادواردو را وارد زمین کرد اما با خطایی که مرتکب شد، یک دقیقه پس از ورود به زمین از بازی اخراج شد. تاکوما نیشیمورا بازیکن تعویضی تیم میهمان در دقیقه 85 گل سوم تیمش را به ثمر رساند و تفاضل گل را به 3 رساند.

او در آخرین ثانیه های بازی آسان، گل هفتم تیمش را به ثمر رساند و در این دیدار هت تریک کرد. در نهایت این دیدار با برتری باشگاه گوانگژو به پایان رسید.

تبلیغات بنری