اخبار اخبار ورزشی

لباس کادر درمان بر تن کاروان المپیک ایران

تبلیغات بنری


لباس رسمی کادر پزشکی در کاروان المپیک ایران

به گزارش مجله توژال؛ واکنش ها به پوشش ورزشکاران ایرانی در المپیک ادامه دارد که شامل کت سفید، شلوار مشکی و پیراهن مشکی برای مردان و مانتو سفید و شلوار مشکی برای بانوان ملی پوش می شود در این رابطه رضا رشیدپور با کنایه نوشت: «خدمات کادر پزشکی هرگز فراموش نخواهد شد.»

البته این صدا و سیما تنها کسی نیست که این قیاس را انجام داده است. پس از لو رفتن این لباس، تعداد زیادی از کاربران لباس تیم المپیک ایران را با لباس کادر پزشکی مقایسه کردند.

لباس رسمی کادر پزشکی در کاروان المپیک ایران

افکار عمومی مانند دوره های پیش از طراحی، کیفیت و رنگ دوخت این لباس ها را مورد انتقاد قرار می داد و آنها را فاقد هرگونه نماد فرهنگی و ملی می دانست.
برخی رسانه های ایرانی نیز از کمیته ملی المپیک انتقاد کردند که برخلاف آنچه در گذشته رخ داده بود، قبل از اعزام کاروان ورزش ایران به فرانسه، لباس ورزشکاران را به صورت رسمی فاش نکرد.

در دوره های گذشته بازی های المپیک یا جام جهانی مردان، لباس اعزامی تیم ملی ایران به مسابقات همیشه بحث برانگیز بود و به نظر می رسد عدم رونمایی این لباس قبل از اعزام کاروان برای جلوگیری از انتقادات احتمالی که اکنون پس از آن به طور گسترده مطرح می شود. در حال ارسال.

منبع: کما پرس

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال