اخبار اخبار اقتصادی

قیمت بنزین از دستفروشان بنزین چند است

تبلیغات بنری


قیمت بنزین از بنزین فروشان چقدر است؟

به گزارش مجله توژال؛ چندی پیش خبری مبنی بر فروش بنزین در برخی شهرها منتشر شد. بنزین در شهر و حتی در حومه شهرهای بزرگ فروخته می شد.

بنزین فروشان به بهانه اینکه خریداران مدت زیادی در صف پمپ بنزین ها منتظر نمانند، بنزین را با قیمت لیتری هزار تومان می فروختند و با توجه به کمبود وقت، بسیاری از مالکان خودرو از این موضوع استقبال کردند.

چندی پیش این خبرگزاری در گزارشی تصویری به این موضوع پرداخته بود که نه تنها بنزین، بلکه گازوئیل در سراسر کشور عرضه می شود، اما شرکت پخش فرآورده های نفتی در واکنش به این گزارش اعلام کرد که هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد. این رابطه فقط موظف به توزیع سوخت از طریق کانال های عرضه است.

این مطالبه در حالی از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی مطرح شد که مسئولان شهرستان های استان از جمله فرمانداران بارها از شرکت پخش فرآورده های نفتی خواستار نظارت بیشتر بر پمپ بنزین ها از جمله نصب دوربین های پلاک خوان و اتصال آنها به شبکه شده اند. مرکز کنترل یکی از خواسته های مسئولان محلی است که می گویند هنوز محقق نشده است.

در همین رابطه ایرنا نوشت: یکی از موارد دیگری که به گفته مسئولان محلی یکی از وظایف شرکت پخش فرآورده های نفتی است و باید به آن توجه شود، جلوگیری از فروش بنزین در غیر از باک خودروها است. و درون آنها کانتینری در ایستگاه ها که به گفته این مدیران و همانطور که از اسناد رسانه ای مشخص است، این مقوله رعایت نمی شود. / اعتماد می کند

تبلیغات بنری