اخبار اخبار سیاسی

قطعا اطرافیان کاندیداها در برنامه‌ریزی‌های دولت آینده موثر هستند

تبلیغات بنری


حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل سیاوشی در گفت و گو با مجله توژال با اشاره به ضرورت حضور آگاهانه مردم در مرحله دوم انتخابات گفت: امروز مردم می دانند و خود ایشان هم گفته اند. آقای جلیلی همان مسیری را که دولت شهید رئیسی طی کرد ادامه خواهد داد. توسعه راه آهن در حوزه اقتصادی و فرهنگی یکی از اقداماتی است که در دولت سیزدهم انجام شد و با روی کار آمدن آقای جلیلی این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: دولت آقای مزیگیان قطعا همان مسیری را که دولت آقای روحانی طی می کند، طی خواهد کرد. چون همه افرادی که اطراف آقای جلیلی بودند همان کسانی هستند که اطراف شهید رئیسی بودند. افرادی که اطراف آقای مازیکیان بودند، همان افرادی بودند که در اطراف آقایان روحانی و خاتمی بودند. این افراد قطعا در برنامه ها و روندی که این دولت در آینده طی خواهد کرد موثر خواهند بود.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در شورای اسلامی گفت: مردم ما هوشیار بودند و همیشه آزادانه در پای صندوق ها حاضر می شدند. مردم با رای خود سرنوشت کشور را رقم می زنند. مردم اگر می خواهند روند دولت شهید رئیسی ادامه پیدا کند باید به آقای جلیلی رای دهند. مردم با در نظر گرفتن همه جوانب در انتخابات شرکت خواهند کرد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال