اخبار اخبار ورزشی

قطر یک سرمربی واقعی می‌خواهد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، تیم ملی فوتبال قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 متحمل شکست سنگینی شد این تیم که در هفته چهارم این رقابت ها به مصاف ایران رفت، با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و به همین دلیل شانس این تیم را به دست آورد. راهیابی به جام جهانی بسیار کم است.

قطری ها از شکست در این دیدار به شدت عصبانی هستند و انگشت اتهام را به سمت مارکز لوپز سرمربی اسپانیایی نشانه می روند.

روزنامه الوطن خواستار برکناری این مربی باتجربه اسپانیایی شد و او را مسئول اصلی شکست مقابل ایران دانست. الوطن نوشت: مدیر فنی تیم مسئول اصلی این ناکامی است. او حریفان را به خوبی آنالیز نمی کند و ترکیب های مناسبی را انتخاب نمی کند. خوانش لوپز از بازی بسیار ضعیف است و در شرایطی که تیم نیاز به تغییرات دارد، نمی تواند پیشرفت تیم را بهبود بخشد و این موضوع در بازی با ایران به وضوح نشان داده شد.

الوطن نوشت: تیم ملی به یک مربی واقعی نیاز دارد و فدراسیون فوتبال در این زمینه مسئول است و باید تغییرات لازم را انجام دهد. تیم ملی با لوپز هویت خود را از دست داده است.

این انتقاد از روزنامه قطری در حالی مطرح می شود که لوپز توانست تیم ملی قطر را به جام ملت های آسیا برساند. او جایگزین کارلوس کی روش به عنوان سرمربی موقت شد اما به قدری عملکرد خوبی داشت که قراردادش تا سال 2026 تمدید شد و حالا رسانه های قطری پس از شکست مقابل ایران خواستار برکناری این مربی هستند.

تبلیغات بنری