اخبار اخبار سیاسی

قدومی: نتانیاهو فاشیست دروغ می‌گفت؛ شهید سنوار در میدان نبرد بود نه میان اسرا

تبلیغات بنری


به گزارش کارشناس اقتصادی ایران، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران طی سخنانی در مراسم یادبود شهید یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ایراد کرد. در تهران امام صادق (علیه السلام) در مسجد تهران فرمودند: شهدای عزیز و مجاهدان بزرگ ما جان و خون خود را دادند. مسلمانان برای دفاع از وطن، قبله اول و بیت المقدس را فدا کردند و این شهدا از اهل الاقصی بودند. طوفان جانشان را فدای مردم کردند و ما راهپیمایی آنها را ادامه می دهیم که شهدای هانیه، سینوار، سید حسن نصرالله و سایر شهدا را شامل می شود.

او توضیح داد: پیام سنوار برای ما چیست؟ با پیام هایی که در زندگی خود که سیره انبیا بود، به یاد واقعه کربلا افتاد و مکتب شهادت فکری امام را به یاد آورد و گفت: کربلا باشد، خون بر شمشیر پیروز شد.

نماینده حماس در تهران خاطرنشان کرد: شهید سینوار در میان مجاهدان خود جنگید و از اسیران رژیم صهیونیستی به عنوان سپر انسانی استفاده نکرد، اما نتانیاهو فاشیست و امثال او دروغ می گویند.

قدومی: نتانیاهو فاشیست دروغ می گفت. شهید سنوار در میدان جنگ بود نه در میان اسرامراسم یادبود شهید سنوار

قدمی ادامه داد: نخبگان امت اسلامی در بین ملت ها جایگاه قابل احترامی دارند باید به ملت توضیح دهید که چرا کار عملی نمی کنید؟ بسیج ملت علیه جنایتکاران صهیونیست. شهید سینوار طوفانی را مهندسی کرد که آمریکا می‌دانست علیه او و صهیونیست‌هاست و معادلات جهان را بر هم زد.

وی خاطرنشان کرد: السنوار می دانست که دشمن از مرزهای اخلاقی عبور کرده، به مسجد الاقصی حمله کرده و حقوق بشر را رعایت نکرده است. سینوار بر سر هر کدام از ما فریاد می زند که سلاح هایمان را آماده کنیم. حمله به مسجد الاقصی یک جنگ منطقه ای است و ما باید با آن مقابله کنیم. مردم غزه سوگند یاد کرده اند که برای شهادت و پیروزی مبارزه کنند.

نماینده حماس در تهران همچنین تصریح کرد: هجوم به الاقصی و معماران آن، یحیی السنوار، چندین پیام سیاسی به ما ارائه کردند که اجازه اجرای روند عادی سازی (با رژیم صهیونیستی) در فلسطین را نمی دهند.

وی تاکید کرد: مقاومت پیش رفت و مردم جان خود را فدا کردند. انصارالله یمن و وعده راستین ایران با مقاومت فلسطین متحد می شود و به دشمن درس می دهد.

تبلیغات بنری