اخبار اخبار ورزشی

فلیک: گل‌خوردن را دوست ندارم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، بارسلونا در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ اسپانیا به مصاف سویا رفت و در ادامه نتایج خوب خود با هانسی فلیک توانست با نتیجه 5-1 پیروز شود و ادامه دارد. برای هدایت رده بندی این مسابقات.

به گزارش روزنامه اسپورت، هانسی فلیک در نشست خبری پایان بازی گفت: از این برد خوشحالم اما گل زدن را دوست ندارم. پیروزی پس از ویوادی برای او بسیار مهم بود. این نیز با چنین نتیجه خوبی است. تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و جو ورزشگاه فوق العاده بود. من این حس را خیلی دوست دارم. همه مسابقات مهم هستند. دیدار مقابل سویا به اندازه بازی مقابل تیم های بالای جدول برای ما اهمیت داشت. شما باید هوشیارتر باشید. من هرگز دوست ندارم دروازه ما باز شود. باید در دفاع بهتر نشان دهیم.

وی ادامه داد: زمانی که جاوی در حال گرم کردن بود، هواداران شروع به تشویق او کردند و فضای هیجان انگیزی در ورزشگاه ایجاد شد. خوشحالیم که این بازیکن را به مستطیل سبز بازگردانیم. وقتی گاوی مصدوم شد، نوکمپ از اضطراب می لرزید و امشب وقتی او برگشت، از خوشحالی می لرزید و من واقعاً چنین جوی را دوست داشتم.

فلیک در حالی که می خندید گفت: “نمی دانم” چرا به ضربه پنالتی تیمش نگاه نکرد. حتی یک بار هم به دنبال زدن ضربه پنالتی نبودم که تبدیل به گل شد و به نظر می رسد این یک عادت شده است.

سرمربی بارسلونا درباره تقابل با تیم سابقش بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گفت: دیدار بایرن و بارسلونا فقط نبرد لواندوفسکی و هری کین نیست، بلکه نبرد دو تیم است. من بی صبرانه منتظر این دیدار هستم و یک تقابل هیجان انگیز خواهد بود. تیم باید به بهترین شکل برای چنین مسابقات بزرگی آماده شود. این دیدار بسیار مهم است و کیفیت تیم را نشان می دهد. ما می دانیم که چگونه مقابل هر حریفی بازی کنیم.

آخرین قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان به روزهای نیمکت نشینی هانسی دیتر فلیک برمی گردد.

تبلیغات بنری