اخبار اخبار سیاسی

فلسطین مساله اول امت اسلام است

تبلیغات بنری


به گزارش مجله «توژال»، محمد انور باقرزهی در سخنرانی امروز خود در جلسه عمومی گفت: فلسطین امروز اولین مسئله امت اسلامی است. 40 هزار شهید زن و مرد و جوان و پیر و جوان دل هر آزاده ای را به درد می آورد.

وی با اشاره به مشکلات بخشداری خود گفت: چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران، نقطه مهم کریدور شمال و جنوب و مرکز و محور توسعه شرق کشور یعنی دومین پایتخت بالقوه است. اقتصاد ایران اما متاسفانه در بخش زیرساخت ها مشکلاتی دارد.

وی با اشاره به توسعه ترانزیت چابهار به سرخس گفت: توسعه محور شرق به تنهایی بیش از 3 میلیون فرصت شغلی ایجاد می کند اما راه های استان سیستان و بلوچستان کمترین شاخص را در کشور دارند و متاسفانه این استان فاقد بزرگراه و بزرگراه است و کمترین شاخص راه در آن دو محدوده است.

وی تاکید کرد: در دنیا هر منطقه ای که در مسیر ترانزیتی تردد کالا و مسافر باشد بیشترین سهم اشتغال را دارد اما متاسفانه در سیستان و بلوچستان اینگونه نیست. جاده های ما در استان به جاده مرگ تبدیل شده است. کافی است آمار دو سال جان باختگان در جاده های سیستان و بلوچستان را به شما همکاران عزیز و مردم ایران برسانم.

باقرجی با انتقاد از آنچه «اعمال سلیقه در برخی از نمرات مصاحبه و انتخاب آخرین آزمون استخدامی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان» خواند، گفت: بسیاری از متقاضیان با معدل بالای تحصیلی در امتحانات نهایی بودند. رد شد. قبولی، پس دستور داد تا دوباره معاینه شود

وی بر پیگیری وضعیت حق التدریس و معلمان در استان سیستان و بلوچستان و کشور تاکید کرد و خواستار رفع مشکل مالیات مشاغل این استان شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال