اخبار اخبار سیاسی

فردا؛ مراکز منتخب معاینه فنی تهران فعالند

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. مهندس محمدمهدی میرزای قمی ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) در توضیح بیشتر افزود: شنبه سی و یکم شهریور ماه مصادف با سالروز ولادت با سعادت است. ولادت با سعادت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، شهدای غدیر، شقیق، سراج، دماوند، امام رضا (علیه السلام)، شهدای زمان آباد، جیحون، نوبانیاد. واحدهای گیلان، کلهادوز و یاس فاطمی از ساعت 7 الی 14 فعال هستند.

میرزایی قمی در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی در تهران در تعطیلات رسمی آخرین روز فصل تابستان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و اهمیت انجام معاینه فنی سرویس مدارس به منظور تامین سلامت، ایمنی و رفاه این خودروها و برای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، این مجموعه برای ارائه خدمات برای فردا تلاش کرده است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی ستاد معاینه فنی معاینه فنی خودرو در تهران، تعدادی از مراکز معاینه فنی در روزهای تعطیل فعال هستند و شهروندان می توانند به سایت ستاد معاینه فنی معاینه فنی خودرو به آدرس Tehran.tehran.ir و یا مراجعه کنند. برای اطلاع از آخرین شرایط با شماره سامانه پاسخگویی 96006000 تماس بگیرید

تبلیغات بنری