اخبار اخبار ورزشی

فدراسیون آماتوری و ورزش کارگری

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، پنجمین دوره مسابقات بین المللی شرکت ها با برگزاری مراسم افتتاحیه در مرکز شهر کاتانیا ایتالیا از ساعت 21 عصر دیروز به طور رسمی آغاز شد.

بیش از چهار هزار ورزشکار از کارخانه های معروف و معتبر دنیا در این مسابقات در 29 رشته ورزشی به رقابت می پردازند.

به دلیل عدم همکاری در صدور روادید برای ورزشکاران شاغل در کشورمان، تیم اعزامی کارگران ایران از صبح امروز (پنجشنبه 31 خرداد) در 4 رشته دو و میدانی، فوتبال هفتم، سوم بسکتبال تیمی و جدول به مصاف حریفان خود رفت. تنیس

کسب اولین مدال کاروان ورزشی کارگر در دو و میدانی بانوان

دو و میدانی؛
کاروان ایران در مسابقات پرتاب وزنه بانوان اولین مدال را کسب کرد

در مسابقات دوومیدانی بازی های بین المللی شرکتی که در دوره های گذشته با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه بود. تنها شرکت کننده در کاروان ورزشی ایران فریبا درخشنده از فولاد سپاهان اصفهان بود که در مسابقات پرتاب وزنه رده سنی الف با رکورد 7 متر و 55 سانتی متر بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این ماده را از آن خود کرد.

فریبا درخشنده در ماده 100 متر در گروه مقدماتی چهارم شد و در پرش طول پنجم شد.

کسب اولین مدال کاروان ورزشی کارگر در دو و میدانی بانوان

بسکتبال سه نفره؛

در رقابت‌های بسکتبال سه جانبه بازی‌های شرکت‌های جهان که از صبح امروز آغاز شد، تیم ساحل نعمان بندر با وجود شکست در اولین دیدار مقابل ایتالیا، با پیروزی در دو دیدار بعدی مقابل تیم‌های یونان و فرانسه به مقام دوم دست یافت. محل. وی در گروه اول موفق شد از مرحله گروهی صعود کند و به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی راه یابد.

تنیس روی میز
تیم تنیس روی میز همت کاشانا به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت

در رقابت های تنیس روی میز رده سنی آزاد بازی های بین المللی شرکتی، تیم کاشانه همت ایران با ترکیب مسیح قربانی و امیر صدیق در دو دیدار مقابل تیم های آلیانس فرانسه و پورشه آلمان با نتیجه به پیروزی رسید. 3-0 به مرحله یک چهارم نهایی رسید و این رقابت ها آغاز شد.

در ادامه این رقابت ها فردا در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 10:45 تیم ایران همت کاشانه برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دوم گروه چهارم می رود.

فوتبال 7 نفر

اولین روز از مسابقات فوتبال هفت بازی شرکتی جهانی با دو پیروزی در مرحله گروهی برای تیم فوتبال کارگران ایران همراه بود.

در این رقابت ها تیم ایران متشکل از بازیکنان فوتبال سپاهان اصفهان و پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر صبح امروز در اولین دیدار 3 بر 2 مقابل مسافران فرانسوی پیروز شد سپس عصر امروز با نتیجه 8 بر 1 مقابل باشگاه اس اس دی اسپورت ایتالیا به برتری رسید. گروه به مرحله بعدی راه یافت که در آن تیم به مرحله بعدی راه یافت.

فردا مرحله یک چهارم نهایی و یک چهارم نهایی ادامه دارد.

لازم به ذکر است که به دلیل عدم همراهی سفارت ایتالیا در تهران و عدم صدور ویزای ورود، شرکت کنندگان اعزامی به این مسابقات موفق به اخذ ویزا نشدند و در این بازی ها شرکت نکردند. تیم فوتبال هم انتخاب شد. از بازیکنان دو تیم تشکیل شده است. فولاد سپاهان اصفهان و پتروشیمی امیرکبیر.

پنجمین دوره مسابقات بین المللی کارگری از روز گذشته در ایتالیا آغاز شده و تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال