اخبار اخبار ورزشی

عملکرد استقلال بدون نقص بود؛ آبی‌پوشان به این بُرد روحیه‌بخش نیاز داشتند

تبلیغات بنری


علی اللطیفی در گفتگو با مجله توژال در خصوص پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل الغرافه قطر در هفته اول لیگ برتر آسیا. وی گفت: استقلال فوق العاده عمل کرد و شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز کامل بود.

وی افزود: آبی پوشان با توجه به اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای استقلال افتاده بود برای پیروزی در این دیدار ناامید بودند که خوشبختانه به این پیروزی دست یافتند.

اللطیفی: عملکرد استقلال عالی بود. آبی ها به این برد روحیه بخش نیاز داشتند

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان این تیم یک بازی هدفمند و با برنامه انجام دادند و در همه پست ها عالی و بی نقص بازی کردند. آنها خوب دفاع کردند، توپ را به خوبی توزیع کردند و در نهایت حملات مناسبی را طراحی کردند.

لطیفی گفت: این برد قطعا باعث می شود استقلال با انگیزه و امید بیشتری مسابقات آینده خود را دنبال کند. امیدوارم روند خوب استقلال که با بازی مقابل الغرافه شروع شد ادامه داشته باشد.

اللطیفی: عملکرد استقلال عالی بود. آبی ها به این برد روحیه بخش نیاز داشتند

وی تاکید کرد: مهمترین موضوعی که استقلال به آن نیاز دارد اتحاد و دلسوزی است. حالا که استقلال شرایط خوبی پیدا کرده است، همه این تیم باید به فکر آینده باشند تا در پایان فصل به قهرمانی برسیم.

لطیفی در خصوص بازی بعدی استقلال در لیگ برتر مقابل نساجی گفت: استقلال بازی آسانی مقابل نساجی مازندران ندارد اما با توجه به برد فوق العاده ای که آبی ها در آسیا به دست آوردند می توانند شرایط لیگ برتر را نیز تغییر دهند.

تبلیغات بنری