اخبار اخبار سیاسی

عزم جدی مرکز تحقیقات مسکن در توسعه شبکه ملی شتاب‌نگاری زلزله

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. در اجرای تاییدیه وزیر راه و شهرسازی و در راستای تقویت و توسعه شبکه ملی شتاب سنج ها در کشور، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و تیم کارشناسان همراه وی از یکی از روستاهای زلزله زده نیکشهر و استان سیستان و بلوچستان بازدید فنی کرد.

در همین راستا، محمدمهدی حیدری، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و تیم کارشناسان، در کنار تعدادی از ساختمان‌های دولتی و خصوصی آسیب دیده در منطقه عمومی شهر نیک شهر به ویژه روستاها مناطق آبگا دبر، فنان آبگا و کوچینگ که در ماه های اخیر با سرعت نگران کننده ای تحت تاثیر زلزله قرار گرفته بودند، مورد بازدید فنی و کارشناسی قرار گرفت.

وی در گفت و گوی تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر، مدیرکل شرکت سهامی مسکن استان سیستان و بلوچستان و معاونت فنی و نظارت سازمان کشور، مطالبات بزرگواران و مسئولان این مناطق را مورد بررسی قرار داد. . سازمان توسعه و توسعه تجهیزات مدارس، مسئولان سازمان مدیریت بحران کشور و سایر نهادهای مسئول بلافاصله موضوع را پیگیری کردند.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در این بازدید فنی به مخاطرات مختلف زلزله در کشور پرداخت و از عزم جدی این مرکز در توسعه شبکه ملی شتاب سنج ها در راستای ارتقای تاب آوری کشور به ویژه حمایت کرد. وی خواستار همکاری همه نهادهای مسئول در این زمینه به ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص ردیف مستقل برای انجام بهینه وظایف شد. وظایف مندرج در بند «ز» ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران کشور.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، در حاشیه این بازدید فنی، نصب دستگاه های شتاب سنج لرزه نگاری نسل چهارم در مناطق زلزله زده رونمایی شد و همچنین از زحمات این نیروها تشکر و قدردانی به عمل آمد. مردم روستای کوچینگ – فرم تقدیرنامه.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال