اخبار اخبار ورزشی

«طارمی» در قامت «دکتر جکیل» مقابل منچسترسیتی

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، ۶ مورد جدید دوپینگ در ورزش ایران گزارش شده و احتمال محرومیت ۲ تا ۴ ساله برای ورزشکاران مشمول وجود دارد.

2 مورد دوپینگ در قایقرانی (مردان)، یک مورد دوپینگ در تیراندازی (زن)، یک مورد دوپینگ در وزنه برداری (مردان)، یک مورد دوپینگ در بوکس (مردان) مربوط به سال 2024 و یک مورد دوپینگ دیگر مربوط به سال 2023 در دو و میدانی (مردان) ).

بهترین راه پایدار برای کاهش وزن

ترکیب ورزش و رژیم غذایی موثرترین راه برای کاهش وزن پایدار است و ورزش هایی که باید انجام شود بیشتر از هوازی هستند مانند پیاده روی سریع، دویدن، دوچرخه سواری و شنا.

شاخص توده بدن (BMI) برابر است با وزن بر حسب کیلوگرم تقسیم بر قد به توان 2 بر حسب متر. مقدار طبیعی BMI باید بین 18.5 تا 25 باشد. بالای 30 چاقی محسوب می شود. این اعداد نهایی نیستند و افرادی که توده عضلانی قابل توجهی دارند، مانند ورزشکاران بدنسازی، ممکن است BMI بالایی داشته باشند، اما اضافه وزن در نظر گرفته نمی شوند.

اینزاگی: طارمی پاس خوبی داد اما ادرسون اجازه گل نداد

مدیر فنی اینتر از تساوی در دیدار مقابل منچسترسیتی ابراز رضایت کرد و از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، حریفان اینتر و منچسترسیتی به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد با وجود موقعیت های خوب گلزنی در پایان برنده ای نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فوتبال ایران نوزدهمین تیم جهان شد

تیم ملی فوتبال ایران با کسب 6 امتیاز در دو دیدار ابتدایی مقدماتی جام جهانی به رده نوزدهم بهترین تیم های جهان صعود کرد.

به گزارش سایت توژال و بر اساس اعلام فیفا، تیم ملی فوتبال ایران با 2 پیروزی مقابل قرقیزستان و امارات متحده عربی در رده نوزدهم جهان و دوم آسیا قرار گرفت و 1622 امتیاز بالاتر از تیم هایی مانند دانمارک به دست آورد. سنگال، ترکیه، سوئد و ولز. .

ایران با شکست گواتمالا راهی مرحله حذفی شد

تیم فوتسال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی با نتیجه ۹ بر ۴ گواتمالا را شکست داد و ۶ امتیازی شد.

تیم فوتسال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی با نتیجه ۹ بر ۴ گواتمالا را شکست داد.

گل های بازی فوتسال ایران 9-4 گواتمالا

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی فوتسال 2024 موفق شد گواتمالا را شکست دهد.

دو بازیکن تیم ملی ایران مقابل فرانسه محروم شدند

حسین طیبی و محمدرضا سینگ صفیدی از بازی فرانسه محروم شدند.

تیم فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی با نتیجه ۹ بر ۴ گواتمالا را شکست داد.

واکنش اینوشیروانی پس از محرومیت 6 وزنه بردار جوان ایرانی به دلیل خطا

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: به شدت به اتفاقات قهرمانی جوانان جهان معترضیم و برای پیگیری موضوع به اسپانیا می روم.

سجاد انوشیروانی در گفت وگو با مجله توژال درباره حذف 6 وزنه بردار ایرانی از مسابقات قهرمانی جوانان جهان و علت بی اطلاعی فدراسیون از قانون جدید تست دوپینگ اظهار داشت: هر زمان فدراسیون جهانی نامه ای برای انجام تست دوپینگ ارسال کرد. و آزمایشات انجام شد، باشگاه شاهد این اتفاق بود. تیم های ملی ما هر لحظه آماده انجام تست دوپینگ هستند و در این مدت نمونه دوپینگ مثبتی در مسابقات بین المللی نداشته ایم.

6 وزنه بردار ایرانی به دلیل انجام تست دوپینگ از مسابقات قهرمانی جوانان جهان کنار گذاشته شدند

فدراسیون جهانی وزنه برداری در آستانه رقابت های قهرمانی جوانان جهان، 17 وزنه بردار از جمله 6 نفر از تیم جوانان ایران را به دسته مردان معرفی کرد.

بر اساس آخرین دستورالعمل ITA، تمامی وزنه بردارانی که قصد شرکت در مسابقات قاره ای یا جهانی را دارند باید در دوره نزدیک به مسابقات دو تست دوپینگ انجام دهند مشروط بر اینکه فاصله بین این دو تست کمتر از 14 روز نباشد. اما در مورد 6 وزنه بردار تیم ملی جوانان ایران یعنی مهراب دواسری، امیرحسین قربانی، الیا صالحی پور، امیرحسین سپه، آریا پایدار و حمیدرضا محمدی تنها، این بازه زمانی به درستی رعایت نشد و کادرفنی باید پاسخ دهید چرا . این

محل بازی ایران و قطر مشخص شد

شهر مشهد میزبان دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 خواهد بود.

این دیدار در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 بین تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار می شود.

تبلیغات بنری