اخبار اخبار اقتصادی

ضعف اقتصادی آمریکا نردبان طلای جهانی شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، قیمت هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۳۳۱ دلار و ۳۸ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۴۵ دلار رسید.

با توجه به داده‌های اخیر نشان‌دهنده تعدیل در بازار کار و فشار بر قیمت‌ها، فدرال رزرو ایالات متحده به دنبال تایید بیشتر این است که تورم در حال کاهش است، زیرا با احتیاط به سمت آنچه که بیشتر انتظار دارند یک یا دو کاهش نرخ بهره تا پایان سال جاری است، حرکت می‌کند. راهنمایی شده توسط…

اداره سرشماری وزارت بازرگانی ایالات متحده اعلام کرد که فروش خرده فروشی ایالات متحده در ماه گذشته 0.1 درصد افزایش یافته است. اقتصاددانانی که در نظرسنجی رویترز شرکت کردند، انتظار داشتند که خرده فروشی در ماه می 0.3 درصد افزایش یابد.

سرمایه‌گذاران اکنون بر ادعای بیکاری هفتگی و PMI در روز جمعه متمرکز شده‌اند که می‌تواند وضوح بیشتری در مورد مصرف و قدرت اقتصادی ارائه دهد.

آستین گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو، روز سه شنبه نرخ تورم اخیر قیمت مصرف کننده را عالی خواند و گفت که احتمال کاهش بیشتر تورم در سال جاری را می بیند.

بر اساس ابزار CME FedWatch، معامله گران در حال حاضر انتظار دارند 66 درصد احتمال کاهش نرخ در ماه سپتامبر را داشته باشند. نرخ بهره پایین تر، هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را کاهش می دهد.

با افزایش فشارهای تورمی، بانک مرکزی انگلیس به دنبال آن است که نرخ بهره را در بالاترین حد 16 سال اخیر یعنی 5.25 درصد نگه دارد.

به گزارش رویترز، در سایر فلزات، نقره با 0.5 درصد افزایش به 29.91 دلار در هر اونس، پلاتین با 0.2 درصد کاهش به 978.42 دلار و پالادیوم 0.2 درصد کاهش یافت و به 978.42 دلار رسید.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال