اخبار اخبار تکنولوژی

ضرورت تهیه گزارشی توصیفی و تبیینی از مصادیق شایع قاچاق

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علمی توژال شورای عالی انقلاب فرهنگی: هجدهمین جلسه شورای عالی فرهنگی و اجتماعی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروبانه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دبیرخانه این شورا برگزار شد. انقلاب فرهنگی

حجت الاسلام والمسلمین خسرونه وی در این جلسه پس از ارائه گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می تواند با مسئولان نهادها و استانداری های مختلف که بیشترین تضاد را با معضل قاچاق دارند ارتباط برقرار کند تا بتوانند مشکل را حل کنند. مشکلات واقعی را شناسایی کنید و برای آنها راه حل پیدا کنید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن پیشنهاد به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای تهیه و ارائه گزارش تشریحی و تشریحی مصادیق رایج قاچاق افزود: به منظور حاکمیت واقعی در مبارزه با قاچاق کالا نمونه های اقتصادی و فرهنگی را باید با هم در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه باید عاقلانه با مشکلات برخورد کنیم، ادامه داد: در زمینه علائم تجاری و مالکیت معنوی مشکلاتی وجود دارد که باید اقدامات لازم مانند سیاست گذاری و قانون گذاری برای آن ها انجام شود.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه مصرف کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی است، گفت: باید شاخص های ارزیابی گزارش های ارائه شده از سوی نهادها در مورد عملکرد خود در نظر گرفته شود تا این گونه گزارش ها بتواند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

تهیه گزارش تشریحی و تشریحی پرونده های رایج قاچاق ضروری است

فهیمه فرهمندپوروی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی بر کار فرهنگی در خانواده تاکید دارد و در این زمینه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و همچنین ادارات بانوان در استانداری می توانند تاثیرگذار باشند و مورد توجه قرار گیرند. چندین اقدام .

وی بر بررسی اثربخشی گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد. سایر اعضای این جلسه نیز بر موضوع فرهنگ سازی استفاده از محصولات ایرانی و سیاست هایی که باید در این زمینه تدوین شود تاکید کردند.

تبلیغات بنری