اخبار اخبار عمومی

ضربه های همستر کامبت کاری بود

تبلیغات بنری


حملات همستر یک اقدام جنگی بود

به گزارش مجله توژال؛ همستر کمبت تلگرام یک بازی ارز دیجیتال برتر است که با بیش از 130 میلیون کاربر در صدر لیست استریم های تلگرام قرار دارد. اما این روزها همه کاربران منتظر قیمت همستر کمبت هستند تا بدانند قیمت همستر چقدر خواهد بود.

برنامه “همستر کامبت” اعلام کرد که تعداد کاربران این برنامه به بیش از 130 میلیون نفر رسیده است و روزانه بیش از 24 میلیون کاربر فعال در این پلتفرم بازی می کنند.

انتظارات متفاوتی در مورد قیمت سکه های بازی همستر وجود دارد. اما در نهایت همستر کمبت چقدر هزینه خواهد داشت؟ آیا همستر کمبت که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است واقعا ارزش وقت گذاشتن را دارد؟

بازی Natcoin موجی در زمینه کلیک برای کسب درآمد ایجاد کرد. بنابراین کاربران می توانند تنها با کلیک کردن، در بازی های بلاک چین برنده شوند. Natcoin اولین پروژه ای بود که این موج را آغاز کرد. اما پس از آن، بازی های دیگری نیز ساخته شد.

تاریخ صدور توکن HMSTR اعلام شد: همستر نزدیک به پول است

به دنبال قیمت گذاری و رشد NatCoin، شاهد هجوم کاربران به مبارزه با همستر بودیم. بازی Hamster Combat امروزه محبوب ترین بازی Tap to Earn است. همستر کمبت بیش از 130 میلیون کاربر دارد و تمام دنیا در آن شرکت کرده اند.

Hamster Combat یک بازی است که کاربران را قادر می سازد تا با ضربه زدن سکه جمع کنند. از سوی دیگر، روش‌های دیگری مانند کد مورس همستر یا کارت‌های ترکیبی همستر وجود دارند که پاداش‌های بیشتری را ارائه می‌دهند.

برخی از افراد همستر را با NatCoin مقایسه می کنند، البته ممکن است همستر هرگز تبدیل به پول نشود و باید مراقب بود، اما قیمت NatCoin در ابتدای عرضه آن در صرافی ها 0.0068 دلار اعلام شد.

NatCoin در نهایت توانست به رکورد قیمت 0.02 یعنی حدود 100 تومان برسد.

با این حال، همستر بزرگترین کانال تلگرام را با بیش از 27 میلیون عضو دارد. به عبارتی تعداد اعضای کانال تلگرام همستر کامبت سه برابر تعداد اعضای کانال تلگرام نات کوین است.

همین موضوع، شایعه پیش بینی قیمت 3 هزار تومانی است که کاملا غیر قابل اعتماد است زیرا ممکن است همستر اصلا به فروش نرسد.

علاوه بر این، بازی مذکور حدود 17 میلیون دنبال کننده در یوتیوب و نزدیک به 6 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد که بسیار بیشتر از Natcoin است.

در همین حال، شایعاتی مبنی بر قیمت هر میلیون توکن همستر کامبت 314 دلار به گوش می رسد. البته این پیش بینی در صورتی اتفاق می افتد که تعداد سکه های استخراج شده استاندارد ایردراپ همستر نباشد.

منبع: خبرجو24

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال