اخبار اخبار فرهنگی

«شین» شهاب حسینی مجددا اکران می‌شود

تبلیغات بنری


به گزارش اکونومیست از سینمای ایران، «شین» که تقریباً دو سال پیش در سینماهای ایران به نمایش درآمد، بار دیگر در سایت سان اسکای نمایش داده می شود. این فیلم محصول سال 1396 است و شهاب حسینی علاوه بر بازیگری، مشاور کارگردان نیز در این پروژه سینمایی است.

اکران عمومی این فیلم از نیمه دوم شهریور 1401 هجری قمری آغاز شد، اما اکران تنها به نیمه رسید و فیلم خیلی زود از اکران خارج شد. به همین دلیل صاحبان فیلم در تلاش هستند تا فیلم را به صورت آنلاین و به روش صحیح در وب سایت Sonskies منتشر کنند.

این فیلم داستان ظلمی است که در گذشته های دور اتفاق افتاده و سال ها سعی شده سکوت کند. صرف نظر از این که سال ها بعد، مانند کینه ای فروخورده که سرانجام سکوت او را شکست، با عصبانیت فریاد زد و خواستار دادخواهی شد و آن هم به زبانی خاموش.

روایت به صورت یک پازل آغاز می شود و در چندین گره ادامه می یابد. هدف اصلی فیلم یافتن فرصتی برای درخشیدن دوباره نور در دل تاریکی است. تاریکی خودساخته ای که در گذشته توسط همین افراد شکل گرفته است. این یک داستان واقعی است.

در این فیلم بازیگران شبیه هستند شهاب حسینی، جمشید هاشم پور، محمود پاک نت، غزل نزار، هوشنگ توکلی، سیامک اطلسی، آتش تقی پور، علی شادمان، افسانه ناصری، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، مهدین محدثه، ناهید مسلمی شکری، پرویز. زهری، مهرو تاورشی، علی سجادی، مهرنوش حاج خانی، تینا اسدی، کوروش دیلمی، بابک حیدری و بازیگران جوان: هانا مک نالی، امیرعلی حسینی و هستی اسماعیلی نقش بازی کردی

علاقه مندان می توانند برای تماشای این فیلم به سایت سانسکی مراجعه کنند.

فیلمی نمایش داده خواهد شد

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال