اخبار اخبار ورزشی

شکستگی استخوان صورت بازیکن مجارستان

تبلیغات بنری


به گزارش عصر دوشنبه توژال، دومینیک سوبوسلای کاپیتان مجارستان گفت: واکنش تیم پزشکی مستقر در ورزشگاه اشتوتگارت در جریان بازی این تیم مقابل اسکاتلند در یورو 2024 پس از صحنه برخورد شدید با هم تیمی خود، بارناباس وارگا، کند بود. .

پس از برخورد شدید وارگا با انوس گان، دروازه بان اسکاتلند در دقیقه 68 بازی دیشب، سوبوسلای یکی از بازیکنانی بود که بلافاصله با حرکاتی مضطرب و مضطرب از تیم پزشکی خواست تا به کمک وارگا بشتابند. در جریان این برخورد چندین استخوان صورت وارگا خرد شد و بی حرکت روی زمین افتاد!

شکستگی استخوان صورت بازیکن مجارستانی/ کادر پزشکی نبود

پس از ورود تیم پزشکی، سوبوسلای در تلویزیون دیده شد که به پزشکان و امدادگران کمک می کند تا وارگا را به سرعت منتقل کنند. در این صحنه طبق پروتکل یوفا، داوران مسابقه با یک چادر بزرگ بازیکن مصدوم را پوشاندند و او را زیر همان پوشش به بیرون بردند.

سابوسلای درباره این حادثه گفت: من این دستورات را نمی فهمم! چرا تیم پزشکی به آن صحنه نرفتند؟! این سوالی است که برای همه پیش می آید. امیدوارم همه بتوانند در چنین صحنه هایی کمی حرکت کنند و جان یک نفر را نجات دهند! امیدوارم دیگر هرگز با چنین شرایطی مواجه نشم. برای این کندی باید برنامه داشت.

شکستگی استخوان صورت بازیکن مجارستانی/ کادر پزشکی نبود

یوفا در بیانیه ای مدعی شد که هیچ تاخیری در درمان وارگا وجود نداشته است. مارکو روسی سرمربی مجارستان تایید کرد که وارگا قبل از ترک زمین و انتقال به بیمارستان به هوش آمده است. مجارستان پس از حادثه وارگا به نظر مشتاق به نظر می رسید و در نهایت توانست در دقایق پایانی پیش بیفتد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال