اخبار اخبار فرهنگی

شهادت سیدهاشم صفی‌الدین؛ نمادی از استقامت جبهه مقاومت

تبلیغات بنری


به گزارش مجله «توژال» و به نقل از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تشریح پیام حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروبانه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم».

«و مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند، بلکه در پیشگاه پروردگارشان محشور می‌شوند» (آل عمران: 169).

شهادت عالم سید هاشم صفی الدین، رهبر دلاور جبهه مقاومت، موجی از حماسه و عزت را به دلهایمان می‌فرستد. این شهید بزرگوار با فداکاری های خستگی ناپذیر و جانفشانی های بی بدیل خود مظهر عزم ملت های آزاده در برابر ظلم و جنایت بود. او نشان داد که راه درست همیشه با فداکاری و استقامت امکان پذیر است.

جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به عنوان سیاه ترین جنایات تاریخ هرگز نمی تواند عزم کشورهای مقاوم را متزلزل کند. خون شهید صفی الدین نه تنها بر زمین خواهد ماند، بلکه چراغ امید و الهام ما برای ادامه راه مقاومت و مبارزه با ظالمان خواهد بود.

شهادت نه تنها پایان نیست، بلکه آغازی برای ادامه راه آرمانها و اهداف متعالی است. از خداوند متعال خواستاریم روح این شهید والامقام را در بهشت ​​اعلای آرامش بخشد و به خانواده و همراهانش صبر و اجر عنایت فرماید.

اکنون در شرایطی که جهان بیش از هر زمان دیگری به همبستگی و وحدت نیاز دارد، ادامه راه شهدا و تقویت جبهه مقاومت نه تنها برای حفظ هویت و ناموس، بلکه برای تحقق آرمان های انسانی و اسلامی ضروری است. با وفای به عهدی که با شهدا داریم با عزمی راسخ به سوی هدف والای خود حرکت خواهیم کرد.

«به راستی که صبر و شکیبایی بدون حساب پاداش داده می‌شود».

تبلیغات بنری