اخبار اخبار اقتصادی

شناسایی ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های کشور

تبلیغات بنری


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رضا نخجوانی در نشست خبری تشریح عملکرد دولت سیزدهم، اطلس سرمایه گذاری فرودگاه های کشور تهیه شده است و اظهار داشت: بر اساس این اطلس، 200 فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده است. آماده عقد قرارداد هستند.

وی افزود: در اداره حراست فرودگاه های کشور هم اکنون 5 هزار پلیس فرودگاه و 5 هزار نیروی انتظامی از سپاه پاسداران در فرودگاه های کشور مشغول به کار هستند که مسئولیت پشتیبانی از آنها بر عهده شرکت فرودگاه ها است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: روزانه 950 پرواز عبوری داریم.

نخجوانی در توضیح سودآوری شرکت فرودگاه ها، شرکت فرودگاه ها را یک موسسه اقتصادی عنوان کرد و گفت: امروز این شرکت 8 هزار و 500 میلیون تومان سود کسب کرده است که بیشترین سود سال های اخیر برای شرکت است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها گفت: حدود 10 آیین نامه برای فرودگاه های کشور ایجاد و برای اخذ گواهینامه فرودگاهی به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه شد و از این میان تاکنون 3 فرودگاه گواهینامه فرودگاهی دریافت کرده اند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تاکنون دو فرودگاه نیمه تمام داشتیم که در دولت سیزدهم فرودگاه سقز و فرودگاه گناباد با قدمتی 30 ساله به همت شرکت فرودگاه ها تکمیل و به بهره برداری رسید. . رئیس جمهور شهید است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در پایان گفت: هم اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه برای ساخت ترمینال مدرن فرودگاه مهرآباد با منابع داخلی شرکت فرودگاه ها که معادل 30 همات است هستیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال