اخبار اخبار ورزشی

شروع فصل تازه با سوپرجام اروپا

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، در صورت پیروزی رئال مادرید در ورشو، رکورددار سوپرجام اروپا می شود. قوهای سفید قصد دارند به اولین تیمی تبدیل شوند که در این رقابت ها شش عنوان قهرمانی را کسب کرده است. بارسلونا و میلان با پنج قهرمانی در کنار رئال مادرید دو تیم پرافتخار این رقابت ها هستند. رئال مادرید در این فصل شانس کسب هفت عنوان قهرمانی را دارد و قهرمانی در سوپرکاپ برای کارلیتو و باشگاه بسیار مهم است. کارلو آنچلوتی نیز به دنبال پنجمین قهرمانی خود در سوپرجام است و در این زمینه نیز رکورددار است.

دنی کارواخال، بهترین گلزن فینال لیگ قهرمانان اروپا و لوکا مودریچ، استاد خط میانی رئال مادرید، می توانند به اولین بازیکنانی تبدیل شوند که 5 سوپرکاپ اروپا را به دست می آورند. نکته مهم این دیدار رونمایی از ستاره مادریدی است. کیلیان امباپه قرار است اولین بازی رسمی خود را برای رئال مادرید انجام دهد و این می تواند با اولین جام او با رئال مادرید همراه شود.

آتالانتا پس از کسب اولین عنوان قاره ای خود با شکست 3-0 بایر لورکوزن در فینال لیگ اروپا، برای اولین بار جواز حضور در سوپرکاپ را کسب کرد. اگرچه شانس تیم ایتالیایی برای قهرمانی در این رقابت کم است، اما شاگردان گاسپرینی به دنبال شگفتی هستند.

مارتین دی رون، کاپیتان آتالانتا پیش از این دیدار گفت: رئال مادرید تیم بزرگی است اما خوشحالیم زیرا افراد کمی برای قهرمانی روی ما حساب می کنند. مقابل لورکوزن هم همینطور بود. پس شاید این به نفع ما باشد. همه چیز مهیا است تا این فصل را خوب شروع کنیم.

آتالانتا با قهرمانی در اولین جام اروپایی خود در دوبلین تاریخ ساز شد و اکنون امیدوار است که دومین سوپرجام اروپا را به دست آورد. شاگردان جانپیرو گاسپرینی نسبت به فصل قبل اندکی ضعیف شده اند. مصدومیت اخیر جان لوکا اسکاماکا کار را برای این تیم سخت کرده است. آنچلوتی خوب می داند که تیمش نمی تواند آتالانتا را دست کم بگیرد. به خصوص اگر آدمولا لوکمن که مقابل لورکوزن هت تریک کرد، یک شب جادویی اروپایی دیگر داشته باشد.

شروع فصل جدید با سوپرجام اروپا

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به وب سایت یوفا گفت: “سوپرکاپ مثل همیشه سخت خواهد بود زیرا ابتدای فصل است و ما هنوز تمرین زیادی نکرده ایم، اما با انرژی کامل به ورشو خواهیم رفت.” اعتماد به نفس.” آتالانتا شایستگی رسیدن به این دیدار را داشت زیرا آنها فصل فوق العاده ای را در لیگ اروپا پشت سر گذاشتند و تیم های بزرگی مانند لیورپول و لورکوزن را حذف کردند.

شروع فصل جدید با سوپرجام اروپا

جیانپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا به یوفا گفت: «این یک موقعیت عالی برای آتالانتا است. ما مقابل پرافتخارترین باشگاه جهان بازی می کنیم. مقابل تیمی که قهرمان شد. بازی در سوپرکاپ مقابل چنین تیم مهمی تا همین اواخر برای تیمی مانند آتالانتا غیرقابل تصور بود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال