اخبار اخبار ورزشی

شاهد تغییر در معاونت‌های وزارت ورزش خواهیم بود

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، احمد دنیامالی در حاشیه مراسم بین المللی ورزش ملی، وحدت ملی که با حضور سفرا و نمایندگان 35 کشور مختلف در مجموعه چوگان شهدا (فیروز) برگزار شد، گفت: کاخ: جا دارد نشان دهیم که ایران ناامن است، اما حضور 35 کشور متفاوت نشان می دهد که کشور ما کاملاً امن است و این پیام را به جهانیان منتقل می کنیم که ما مدافع صلح هستیم و به دنبال جنگ نیستیم. .

وی تاکید کرد: در عین حال باید بگوییم که اگر هر کشوری بخواهد به سرزمین های ما حمله کند با تمام قوا در مقابل آنها می ایستیم و این یک اصرار و اعتقاد کلی است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه «در منطقه بحث کردیم و به همسایگان اعلام کردیم که به دنبال جنگ نیستیم»، گفت: همسایگان باید به ما اعتماد کنند که ما مدافع امنیت آنها هستیم و به آن اعتقاد داریم. ” کشورهای منطقه باید به افزایش امنیت در منطقه کمک کنند.

وی در پاسخ به سوال توژال: با تغییر دولت چه زمانی شاهد تغییراتی در سطح معاونان وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود؟ وی اعلام کرد: قطعاً با برنامه ریزی تغییرات ایجاد خواهیم کرد و این تصمیمات با برنامه ریزی صورت می گیرد و به همین دلیل عجله نداشتیم و معتقدیم تغییر لازمه تحول است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چوگان ورزش آیینی ماست و آمادگی برای جنگ را به تصویر می کشد و در آینده خبرهای خوبی خواهیم شنید چرا که همه استانداری ها باید زمین چوگان داشته باشند و برای توسعه این ورزش تلاش خواهیم کرد.

تبلیغات بنری