اخبار اخبار ورزشی

شانس آوردیم به آزادی نمی‌آییم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، قرعه کشی لیگ برتر آسیا برگزار شد و بر این اساس الریان قطر با هدایت بویا اسبیقی، سرمربی جوان ایرانی باید به مصاف استقلال و پرسپولیس برود. او پس از تجربه مربیگری در گیولی، گوتنبرگ و تیم ملی زیر 21 سال سوئد، علاوه بر بارنسلی در مسابقات و ستاره سرخ بلگراد، فصل گذشته روی نیمکت شمال نشست و توانست این تیم را در لیگ ستارگان قطر حفظ کند. . این موفقیت باعث شد این مربی 38 ساله پیشنهاد هدایت الریان و نیمکت نشینی قهرمان لیگ ستارگان قطر در فصل 2023-2024 را بدهد.

الریان در این فصل باید در سه جبهه بجنگد که یکی از آنها در لیگ برتر آسیا است. پویا اسپقی در گفت و گو با خبرنگار مجله توژال درباره دیدار با استقلال و پرسپولیس گفت: همه تیم های حاضر در لیگ برتر قدرتمند و قهرمان هستند و طبق سازوکار جدید ما رقیب آسانی نیست باید با 8 رقیب طراز اول بازی کنیم واقعاً رویارویی با این تیم ها در تهران سخت است و ما خوش شانس بودیم که این اتفاق نیفتاد.

ایباگی ادامه می دهد: شما بهتر از من می دانید که 100 هزار نفر برای بازی استقلال و پرسپولیس در آسیا به ورزشگاه می آیند و دوازدهمین هوادار آنها می شوند که استقلال و پرسپولیس بیشترین تعداد هوادار را در آسیا دارند و خیلی خوب است که ما بازی مقابل آنها در قطر برگزار می شود و البته برای من به عنوان یک ایرانی خوب و جذاب خواهد بود اگر فقط به فکر استقلال و پرسپولیس باشم در ورزشگاه آزادی در مورد خودم جالب است اما من مربی الریان هستم و نتایج این تیم باید در اولویت من باشد، بنابراین اگر می‌خواهیم برنده شویم، بهتر است از این دو تیم در قطر میزبانی کنیم.

واکنش سرمربی ایرانی الریان به تقابل با مغرب: شانس آوردیم و به آزادی نیامدیم.

سرمربی ایرانی الریان درباره شناخت خود از تیم های استقلال و پرسپولیس می گوید: شناخت نسبی از این دو تیم دارم و باید آن را به روز کنم تا به حال با هیچ تیم ایرانی روبرو نشده ام و این برای اولین بار اتفاق می افتد همچنین از نظر آشنایی بیشتر ایرانی ها با من این تقابل خوب است و در سال های اخیر بارها بحث حضور من در فوتبال ایران مطرح شده است رسیده است.

بعد از حضور الاسبکی در الریان از امید ابراهیمی که شاگرد او در شمال بود جدا شد. ایباگی می گوید: بله، من و امید دیگر در یک تیم نیستیم، اما خوشبختانه او هنوز در قطر است و گاهی اوقات امید را از نزدیک می بینیم و در این فصل یکی از مهم ترین و مطرح ترین ها به حساب می آید بازیکنان شمال.»

الصباغی اهداف الریان را برای فصل 2024-2025 اینگونه تعریف می کند: «این فصل باید در سه جبهه بجنگیم: لیگ ستارگان قطر، جام امیر و همچنین لیگ برتر آسیا. مسابقات فشاری پیش رو داریم و باید طوری برنامه ریزی کنیم که برای همه مسابقات با آمادگی کامل وارد زمین شویم، این مهم است که در همه مسابقات موفق باشیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال