اخبار اخبار تکنولوژی

سِرور طراحیِ محققان شریف، برگزیده جشنواره طراحی صنعتی ایران شد

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن وزارت علوم و آموزش اقتصاد ایران، سرور توسط شرکت بیان رایان طراحی شده است این پروژه واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره طراحی صنعتی ایران به عنوان برگزیده شناخته و مورد تجلیل قرار گرفت.

معیارهای داوری اعلام شده توسط هیئت داوران این جشنواره اصالت طراحی، نوآوری و خلاقیت، زیبایی ارگونومیک، ایمنی، انتخاب مواد و روش ساخت، کارایی و سهولت استفاده، پایداری طراحی در شرایط محیطی و سهولت در نگهداری است. و اصلاحات.

محصولاتی که در این دوره از جشنواره تحت پوشش قرار گرفتند شامل تجهیزات پزشکی، محصولات و تجهیزات صنعتی و روباتیک، تجهیزات هوشمند و محصولات صادراتی به کشور بود. مراحل داوری این دوره از جشنواره از آذرماه سال گذشته آغاز شد 523 تهیه کننده وارد جشنواره شدند و 12 تهیه کننده در 3 دور داوری راه یافتند فینالیست جوایز طراحی صنعتی ایران بود.

ادامه مطلب

سرور طراحی پژوهشگران شریف برگزیده جشنواره طراحی صنعتی ایران شد

بهترین

در این رویداد از طرح های 12 محصول برگزیده تجلیل و تایید هیئت داوران جشنواره دریافت شد.

در زمینه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مقام اول و تندیس طلایی جشنواره به محصول شناختی آریوفون و مقام سوم و تندیس طلایی جشنواره به محصول دستگاه فیزیوتراپی موج شوک پنوماتیک تعلق گرفت. ”

در بخش محصولات صنعتی و رباتیک، ربات مرتب سازی بسته پستی تنسور; سرور و دستگاه شارژ سریع خودروی برقی مبنا شرکت بیان رایان در سومین جشنواره طراحی صنعتی ایران به ترتیب مقام های اول تا سوم محصولات و تجهیزات صنعتی و رباتیک را کسب کردند.

در بخش محصولات هوشمند محصول پریچا مینی پلاس موفق به کسب تندیس طلایی و مقام اول و همچنین محصول پریجا مینی مقام سوم و تندیس طلایی شد.

به گفته معاون علمی، رتبه دوم و تندیس نقره ای گروه طراحی صنعتی به طراحی محصول میز لاستیک هیدرولیک تعلق گرفت.

در بخش تقدیر از طراحی محصولات صادراتی، رتبه اول و تندیس طلایی برای طراحی محصول یک شرکت و رتبه سوم جشنواره در این بخش به محصول کنتور هوشمند تعلق گرفت.

به گزارش سایت توژال. جشنواره طراحی صنعتی در ایران در سال 1400 با همکاری معاونت علمی، فناوری و فناوری کریدور بازار آغاز به کار کرد. هدف از راه اندازی این جشنواره ترویج و معرفی طراحی صنعتی در بین شرکت های دانش بنیان، تولیدکنندگان و نهادهای دولتی است. سومین دوره جشنواره طراحی صنعتی ایران از 19 تا 30 آذرماه 1402 پذیرای آثار خواهد بود.

این جایزه به ارزیابی و معرفی بهترین محصولات با طراحی خوب، در زمینه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات و ماشین آلات صنعتی و روباتیک، محصولات هوشمند، تجهیزات صنایع دستی و گردشگری، طراحی و مهندسی فضای نوآوری و فناوری، نوشت افزار، و اسباب بازی های کودکان نمایشگاه سرگرمی، محصولات دیجیتال، بسته بندی و مهم ترین شرکت های صادراتی برگزار می شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال