اخبار اخبار ورزشی

سقف دستمزد ۳۰ میلیاردی در استقلال

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، استقلال هفته گذشته با تمدید قرارداد آرمن صحرابیان و ابوالفضل جلالی رسما فعالیت حمل و نقل خود را آغاز کرد.

هواداران استقلال در هفته های اخیر نگران ادامه یا قطع همکاری با جواد نکونام به عنوان سرمربی بودند و همچنین نگران وضعیت بازیکنان فصل گذشته هستند.

یکی از بازیکنانی که در روزهای اخیر نامش زیاد مطرح شده روزبه چشمه است که وضعیت ادامه همکاری او با آبی بوکان مشخص نیست.

بر اساس آخرین اطلاعات خبرنگار توژال، چشمی به دلیل دریافت نکردن بدهی خود هنوز با باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسیده و منتظر تعیین تکلیف تیم و بقیه بازیکنان است. وظیفه. مصمم باش

در همین راستا، هلدینگ خلیج فارس با عنوان مالک باشگاه استقلال، شرایطی را برای سه بازیکن فصل گذشته این تیم در نظر گرفت تا در همین چارچوب قراردادشان را تمدید کنند.

شرکت هلدینگ خلیج فارس برای دستمزد بازیکنان استقلال در فصل 1403-1404 سقف 30 میلیارد تومانی تعیین کرده است، یعنی هیچ بازیکنی بیش از این مبلغ را مبنای قرارداد دریافت نخواهد کرد. به همین دلیل مدیران باشگاه استقلال این را حداکثر دستمزد سه بازیکن خود یعنی روزبی چسمه، صالح حردانی و مهرداد محمدی می دانند و قرارداد بقیه بازیکنان را کمتر از 30 میلیارد تومان می دانند.

با این حال اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا دو بازیکن دیگر به غیر از چسمه با وجود پیشنهادات نقل و انتقالاتی که دریافت می کنند، حاضر به ادامه همکاری با استقلال خواهند بود یا خیر. البته خبرهایی مبنی بر عقد قرارداد 40 میلیارد تومانی مهرداد محمدی با استقلال به گوش می رسد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال