اخبار اخبار سیاسی

سفر زیرزمینی اهالی پایتخت از سه‌ راه ورامین تا چیتگر

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. شهریار افندی زاده در توضیح بیشتر گفت: این خط در شرق تهران مناطق 8، 4، 13، 14 و 20 را پوشش می دهد و به سمت غرب ادامه می یابد و نواحی شمالی بزرگراه همیت واقع در مناطق 3، 2 و 5 را پوشش می دهد و در نهایت با پوشش ختم می شود. انحراف به سمت جنوب منطقه 22 و به ایستگاه چیتگر، یک ایستگاه مهم تبادلی با خط 5 مترو (اکسپرس B) و خط 11 ختم می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرات تهران با بیان اینکه خط 9 مترو نقش مهمی در افزایش سهم حمل و نقل عمومی دارد و ایجاد ایمنی شبکه در این حوزه می تواند نقش عمده ای در جابجایی شهروندان ساکن داشته باشد در این منطقه و تغییر مسیر با ماشین به خصوص به مترو در همان مبدا.

به گفته افندی زاده، برخی از مسافران حاشیه کرج نیز در ایستگاه مبادله واردوارد از این خط استفاده خواهند کرد و به طور کلی مسافران این کریدور می توانند با استفاده از خطوط تبادل به مناطق مرکزی و جنوبی تهران و بالعکس تردد کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، خطوط هفت گانه مترو تهران و حومه به گونه ای طراحی و اجرا شده است که حداکثر پوشش را در نواحی تجاری مرکزی شهر از جمله مناطق 6 داشته باشد. 7، 11 و 12، اما در رویکرد جدید، خط شماره 9 مترو به عنوان یکی از طولانی ترین خطوط شبکه جدید مترو تهران، به گونه ای طراحی شده است که با تشکیل حلقه با خط شماره 8 مترو، حداکثر پوشش را داشته باشد. پوشش مناطق بیرونی منطقه کنترل آلودگی هوا و داشتن یک تقاطع با خط 11 حداکثر پوشش را برای تمام مناطق پیرامونی شهر فراهم می کند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال