اخبار اخبار ورزشی

سفر به مشهد حال و هوای ملی‌پوشان را عوض کرد

تبلیغات بنری


محسن بس است دوشنبه وی در گفت و گو با خبرنگار توژال در خصوص اعزام تیم ملی به مشهد مقدس گفت: اردویی معنوی و عاطفی بود که از مدت ها قبل قول آن را به تیم ملی داده بودیم. سفر بسیار خوبی بود و قهرمانان ما با زیارت حرم رضوی حال و هوای متفاوتی را تجربه کردند.

وی ادامه داد: در ادامه این سفر معنوی میهمان حجت الاسلام والمسلمین احمد ماراوی مسئول تولیت آستان قدس رضوی بودیم. وی همچنین به گرمی از این قهرمان استقبال کرد و برای موفقیت این عزیزان در المپیک دعا کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به تمرینات این تیم برای حضور موفق در المپیک گفت: حدود یک ماه تا المپیک پاریس فرصت داریم و انتظارات از کشتی بسیار زیاد است. فریلنسرها در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در این ماه سه مرحله آموزش را در دستور کار داریم. امیدوارم با این تمرینات بچه ها به اوج آمادگی برای افتخارآفرینی در المپیک برسند.

موضوع دیگری که کاوه می خواست انجام دهد آموزش یزدانی بود. مدیر فنی تیم در این خصوص گفت: حسن آقا پس از مسابقات قهرمانی مجارستان به اردوی تیم اضافه شد و اکنون در خدمت او هستیم. برنامه ویژه ای برای آماده سازی کاپیتان تیم ملی ایران داریم تا بتواند با حداکثر اقتدار در پاریس حاضر شود. یزدانی در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و به ورزش منظم ادامه می دهد.

کاوه به این موضوع نیز اشاره کرد: همانطور که گفتم یزدانی می تواند با تمرینات، نسخه متفاوتی از خود را در پاریس نشان دهد.

کاوه: سفر به مشهد حال و هوای تیم ملی را عوض کرد/ نسخه جدید یزدانی را خواهیم دید.کاوه: سفر به مشهد حال و هوای تیم ملی را عوض کرد/ نسخه جدید یزدانی را خواهیم دید.کاوه: سفر به مشهد حال و هوای تیم ملی را عوض کرد/ نسخه جدید یزدانی را خواهیم دید.کاوه: سفر به مشهد حال و هوای تیم ملی را عوض کرد/ نسخه جدید یزدانی را خواهیم دید.کاوه: سفر به مشهد حال و هوای تیم ملی را عوض کرد/ نسخه جدید یزدانی را خواهیم دید.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال