اخبار اخبار ورزشی

سرگیجه برای فوتبالیست‌های بالای ۳۰ سال!

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، جلسه اعضای کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر دیروز (شنبه 9 تیرماه) با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد: تمدید قرارداد بازیکنان بالای 35 سال به مدت یک سال خواهد بود و افراد زیر این سن می توانند برای مدت بیش از دو سال قرارداد ببندند، در حالی که پیش از آن قرارداد بازیکنان بالای 35 سال سن 30 سالگی تمدید شد. طول عمر فقط برای یک فصل امکان پذیر بود.

طبق قانون قبلی باشگاه استقلال و پرسپولیس قرارداد خود را با بازیکنان خود تمدید کردند و در همین راستا باشگاه استقلال با مهرداد محمدی (30 ساله)، رزبی چسمه (31 ساله) و باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی قرارداد خود را تمدید کرد. (34 ساله)، فرشاد (30 ساله)، عیسی کثیر (34 ساله)، مرتضی پورعلی غنجی (32 ساله) قرارداد جدیدی امضا کردند.

به نظر می رسد بازیکنان بالای 30 سال که تصمیم به عقد قرارداد با تیم جدیدی دارند باید قرارداد خود را برای یک سال ثبت کنند زیرا فدراسیون فوتبال در اطلاعیه خود از عبارت “تمدید قرارداد” استفاده کرده است. در نتیجه این اصلاحیه شامل وضعیت بازیکنان بالای 30 سال مانند علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده نمی شود که همچنان باید قرارداد یک ساله امضا کنند.

این اصلاحیه روز گذشته در حالی اعلام شد که باشگاه ها طبق اعلام قبلی فدراسیون فوتبال قرارداد بازیکنان خود را برای یک فصل تمدید کردند بنابراین اکنون باید دید که باشگاه ها می توانند با بازیکنان بالای 30 سال که شرایط لازم را دارند همکاری کنند قابلیت های کیفی برای قراردادی بیش از دو سال، برای رسیدن به … به توافق جدید یا خیر.

اما نکته مهم این است که تغییرات متعدد دستورالعملی در قراردادهای فصل جدید لیگ برتر که یک ماه است اعلام نشده است، نوآوری ایجاد می کند که در آن برخی باشگاه ها به سمت عدم پایبندی به دستورالعمل ها روی آورده اند و در عوض، به اتحادیه فوتبال برای ایجاد تغییر در قانون. چی شده.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال