اخبار اخبار فرهنگی

سرپرست اداره‌کل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل میراث فرهنگی منصوب شد

تبلیغات بنری


به گزارش توژال از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، در این حکم سید رضا صالحی العامری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای به روز رسانی بیان شده است:

نظر به تعهد، شایستگی، دانش و تجارب ارزنده فرهنگی و پژوهشی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و رئیس اداره کل در امور وزارتی و بین‌الملل» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال ضمن انجام مسئولیت های مربوط به امور دفتر وزارتی و امور بین الملل، به صورت خلاقانه و گفت وگویانه، هماهنگی های داخلی و خارجی موثر و پیگیری موثر محقق گردد. زمینه مناسب برای پیشرفت و اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت متبوع فراهم خواهد شد

انتظار می رود حرکت و پویایی موثری در سطح بین المللی ایجاد کند و زمینه لازم را برای افزایش جایگاه بین المللی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور فراهم کند.

تقویت تعاملات بین المللی باید مبنای کار در این زمینه باشد. فراهم آوردن زمینه برای ایجاد و گسترش تعامل سازمان یافته با نخبگان بخش خصوصی و اتحادیه های کارگری عمومی از اولویت های مهم جنابعالی خواهد بود.

توفیق جنابعالی را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی، اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست های دولت چهاردهم از خداوند متعال خواستارم.

- به سمت سرپرست اداره کل میراث فرهنگی وزارت و امور بین الملل منصوب شد
به روز رسانی؛ مشاور وزیر و رئیس اداره کل وزارت و امور بین الملل

روزبت کوردون پیش از این به عنوان رئیس موسسه عالی تحقیقات تامین اجتماعی، مدیر دبیرخانه شورای عالی رفاه و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی و حقوق شهروندی فعالیت می کرد. . معاون وزیر رفاه و مسئولیت نظام نشر و آزادی دسترسی به اطلاعات وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی را در سابقه خود دارد.

قبل از این محمد کریمی وی مدیرکل امور وزیران و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع سنتی بود.

تبلیغات بنری