اخبار اخبار سیاسی

سرنگونی نهمین پهپاد آمریکایی توسط نیروهای مسلح یمن

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سردار سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این خصوص اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه آنها و همچنین در پاسخ به آن در پاسخ به حملات تهاجمی به یمن، یک پهپاد آمریکایی در آسمان مستقر شد که صعده را سرنگون کرد.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در 31 اکتبر 2023 و انجام ده ها عملیات پس از آن، تلاش آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی از طریق دریای سرخ و این عملیات را ناکام گذاشت. و صنعا حتی از خنثی کردن این تلاش ها فراتر رفت و پس از حماقت ائتلاف آمریکایی با حمله به… مناطق مختلف صنعا اهداف خود را گسترش داد و اکنون شامل کشتی های آمریکایی و انگلیسی می شود.

در همین راستا کارشناسان معتقدند عملیات بی سابقه ارتش یمن علاوه بر ممانعت از تلاش آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی، قدرت نظامی را به نمایش گذاشت که واشنگتن از آن بی خبر بود و از آن برخوردار بود. در واقع آن را خراب کرد معادلات آن

با وجود اصرار صنعا بر محاصره دریایی رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوز به غزه و هدف قرار دادن ناوهای این رژیم و ناوهای آمریکایی و انگلیسی در نتیجه حماقت آنها در حمله به یمن، بر حفظ این رژیم اصرار دارد. ایمنی ناوبری دریایی برای سایر کشتی‌ها و اظهارات مقامات آن شاهدی بر این قصد است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال