اخبار اخبار اقتصادی

سرنخ‌ها در مورد مسیر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو

تبلیغات بنری


شواهدی از مسیر کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو

به گزارش توژال به نقل از FX Street، یورو/دلار آمریکا در تلاش است بر اساس جهش یک شبه از منطقه 1.0800 یا پایین ترین سطح طی دو هفته و نیم گذشته رشد کند. این جفت در طول جلسه آسیایی روز سه شنبه در محدوده باریکی قرار دارند.

قیمت ها در حال حاضر بین 1.0820 و 1.0825 هستند و تقریباً بدون تغییر در روز هستند. در همین حال، معامله گران تصمیم گرفتند قبل از اینکه در طول روز با روند ثابت تری موضع گیری کنند، منتظر انتشارات اقتصادی عمده از منطقه یورو باشند.

داده های اقتصادی کلیدی روز سه شنبه شامل ارقام تورم مصرف کننده آلمان و همچنین تولید ناخالص داخلی در آلمان و منطقه یورو خواهد بود. در مرحله بعد، تمرکز روی گزارش CPI منطقه یورو در روز چهارشنبه، که به دنبال صورتجلسه دو روزه کمیته بازار آزاد فدرال خواهد بود، معطوف خواهد شد.

صرف نظر از این، داده های کلان کلیدی ایالات متحده که برای شروع ماه جدید برنامه ریزی شده است، از جمله گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) در روز جمعه، سرنخ هایی را در مورد مسیر کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ارائه خواهد کرد که به نوبه خود باعث کاهش دلار و یورو خواهد شد. / یورو جفت دلار آمریکا تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

از منظر فنی، قیمت‌های نقدی در روز دوشنبه کمتر از سطح فیبوناچی اصلاحی 50 درصدی بالاترین قیمت ژوئن تا ژوئیه را نشان دادند، اگرچه فقدان هرگونه خرید معنی‌دار احتیاط را برای گاوها تضمین می‌کند.

علاوه بر این، نوسانگرهای نمودار روزانه قدرت منفی به دست آورده اند که نشان می دهد مسیر کمترین مقاومت برای EUR/USD به سمت نزول است. با این حال، پذیرش زیر میانگین متحرک ساده 100 روزه برای حمایت از تمدید احتمالی عقب نشینی اخیر از بالاترین سطح چهار ماهه، حدود 1.0900 که در 17 جولای لمس شد، ضروری است.

پس از آن، قیمت‌های نقطه‌ای ممکن است کمتر از سطح فیبوناچی 61.8% در نزدیکی منطقه 1.0775 تضعیف شوند و حمایت مربوطه بعدی را در نزدیکی منطقه افقی 1.0745 آزمایش کنند.

در مرحله بعد، سطح فیبوناچی 78.6% در نزدیکی منطقه 1.0730 قرار دارد، که از آن EUR/USD احتمالاً پایین ترین سطح ژوئن، در اطراف منطقه 1.0660 را با مقداری حمایت متوسط ​​در نزدیکی سطوح نزولی کامل در 1.0700 به چالش می کشد.

از سوی دیگر، هر حرکت صعودی بیشتر احتمالاً با مقاومت در نزدیکی ناحیه 1.0840-1.0845 یا سطح فیبوناچی 38.2 درصد مواجه خواهد شد. تداوم قدرت پس از اخیر می تواند جفت EUR/USD را از سد افقی 1.0865 به ناحیه 1.0885-1.0890 برساند. برخی از خریدهای بعدی پس از علامت 1.0900 به گاوها این امکان را می دهد که به بالاترین سطح چند ماهه در اطراف مناطق میانه 1.0900 بازگردند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال