اخبار اخبار فرهنگی

سارا حاتمی: چالش‌ها راضی‌ام می‌کند

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، سارا حاتمی بازیگر جوانی است که بسیاری او را با بازی در نقش مایدا در سریال زخم کاری به یاد می آورند. اما او توانست در مدت کوتاه حضورش در بازیگری توانایی خود را به نمایش بگذارد و به همین دلیل سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم کت چرم از چهل و ششمین جشنواره فیلم فجر و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. بازیگر نقش مکمل زن. بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم آبی روشن از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر انتخاب می شود.

سارا حاتمی وی به بهانه اکران فیلم «پدرم روشن» ساخته بابک خواجی پاشا درباره بازی در این فیلم گفت: ابتدا با من تماس گرفتند و فیلمنامه را برایم ارسال کردند. او پس از خواندن فیلمنامه با پیوستن به بازیگران فیلم «ابی روشن» موافقت کرد. من فیلم «در آغوش درخت» بابک حاجی پاشا را در جشنواره دیدم و اینطوری شناختم. به همین دلیل وقتی فیلمنامه را خواندم دیدم که او علاقه شخصی به این موضوع دارد و همه این عوامل دست به دست هم دادند تا کورکورانه این پیشنهاد را بپذیرم.

این بازیگر با اشاره به نظر خود پس از تماشای فیلم آبی روشن در اکران گفت: وقتی فیلم را روی پرده سینما دیدم این فیلم برایم شگفت انگیزتر شد. چون در ابتدا تصور نمی کردم نتیجه کار آنقدر خوب باشد که آن را خیلی دوست داشته باشم و از نتیجه کار راضی باشم.

حاتمی با تاکید بر اینکه احتمال دریافت سیمرغ در دو سال متوالی بسیار اندک است، درباره کاندیداتوری خود برای سیمرغ بلورین جشنواره سال گذشته گفت: فکر نمی کنم در دو سال متوالی دو جایزه به یک نفر داده شود. . در هر جشنواره ای در دنیا. به همین دلیل از اینکه برای دومین سال نامزد شدم هیجان زده بودم. اما انتظار داشتم برای بار دوم سیمرغ به من داده نشود.

سارا حاتمی: چالش ها مرا خوشحال می کند

وی با بیان اینکه سعی می کند با پذیرش نقش های مختلف توانایی خود را به چالش بکشد، گفت: وقتی می خواهم نقشی را برای بازی قبول کنم، روی فیلمنامه تمرکز زیادی دارم و عمده انتخابم برای حضور در یک فیلم، فیلمنامه است. زیرا تفاوت ها باعث می شود که بتوانم خودم را به چالش بکشم و کارهای متنوع و متفاوت را دوست داشته باشم. هر متنی که دوست دارم انتخاب لذت بخشی است.

این بازیگر سینما درباره همبازی شدن با مهران احمدی به عنوان بازیگری با تجربه و تجربه بازیگری بیشتر نسبت به خودش گفت: بازی در کنار مهران احمدی برای من آموزش و تجربه بسیار خوبی بود. بیشتر از قبل با ایشان درس بازیگری یاد گرفتم و خیلی خوشحالم که توانستم در کنار آقای احمدی باشم. امیدوارم تونسته باشم از این فرصت نهایت استفاده رو ببرم.

حاتمی معتقد است که این فیلم می تواند در ژانر خود در اکران عمومی موفق باشد و گفت: با وجود اینکه شناخت کافی از موفقیت این فیلم در گیشه ندارم اما معتقدم می تواند در گیشه سال موفق باشد. ژانر آن که جنسیت است و توجه مخاطبان علاقه مند را به خود جلب می کند. به طوری که بعد از پایان فیلم با احساس رضایت از تماشای آن سینما را ترک می کنند.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه با حضور مردم در سالن های سینما مشغول تماشای فیلم آبی روشن بوده و با واکنش های مثبت دنبال کنندگان مواجه شده است، گفت: در زمان اکران فیلم آبی روشن در فیلم فجر حضور داشتم. جشنواره و در حین نمایش آن.» خلاصه من چندین بار به سینما رفتم و این فیلم را با مردم تماشا کردم. بازخوردها خوب بود و همه با احساس خوبی سالن را ترک کردند.

سارا حاتمی در پایان با اشاره به اینکه فیلم «آبی روشن» را باید تماشا کرد، گفت: «آبی روشن» را ببینید تا احساس خوبی داشته باشید. فضای ابتدا و انتهای این فیلم بسیار خوب است. روندی که در «آبی روشن» اتفاق می‌افتد، روند موفقیت‌آمیزی است و اینکه پایان فیلم نشان می‌دهد که به پایان رسیده است، حال آدم را خوب می‌کند.

در خلاصه داستان «ابی روشن» آمده است: کشف سنگ فیروزه کمیاب زندگی یونس صاحب معدن معتمد و رهبر شهر را در مسیری خطرناک قرار می دهد.

«پدرم روشن» به کارگردانی بابک خاجی‌باشا و تهیه کنندگی سید محمد حسین میری محصول مشترک سازمان هنری رسانه اوج و بنیاد سینمایی فارابی است که برای اولین بار در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

سارا حاتمی: چالش ها باعث خوشحالی من می شودسارا حاتمی در فیلم آبی روشن

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال